Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
linnnh schreef:
Rocamor schreef:Ik snap het niet helemaal TS.
Die ex collega flirt met jouw vent.
Jouw vent reageert er eigenlijk niet op EN geeft aan de vrouw in kwestie aan dat jij zijn nummer 1 bent en blijft. Omdat hij, ondanks al die jaren flirtgedrag van die vrouw, nooit naast de pot gepiest heeft, snapt jouw vriend de ophef vermoedelijk niet.
Voor iemand in een open relatie Is flirten met anderen geen probleem.
Dat jij je daar door gekwetst voelt Is uiteraard vervelend. Maar jij zult die ander nooit kunnen veranderen. Jouw vriend Is jou kennelijk al die jaren trouw gebleven en die ziet niet in waarom hij dan maar moet veranderen.
Als die vrouw geen gevaar oplevert voor de liefde van jouw vriend naar jou, zie dan in wat doe vrouw Is. Iemand die met flirten haar aandacht krijgt. Van jouw vriend en met hem kennelijk nog anderen. Leg het naast je neer. Is zo'n miep jouw verknalde weekend waard?
SVRL schreef:Mijn probleem? Dat zij moet stoppen met flirten. Zij heeft een vrij open relatie waar dat in kan, ik niet. Ik wil dat ze toegeeft dat haar flirtgedrag fout is, dat ze mij daarmee kwetst en dat niet ik het probleem ben, maar dat zij dat is.
minikatje schreef:SVRL schreef:Mijn probleem? Dat zij moet stoppen met flirten. Zij heeft een vrij open relatie waar dat in kan, ik niet. Ik wil dat ze toegeeft dat haar flirtgedrag fout is, dat ze mij daarmee kwetst en dat niet ik het probleem ben, maar dat zij dat is.
Het gedrag is fout voor jou, je vriend kapt het elke keer af en had een slip of the tongue.
Voor haar is flirten een spelletje,niet eens om je vriend in te pakken.
Leven en laten leven, je hebt je mening gegeven
SVRL schreef:linnnh schreef:
Zij moet niks, ze leeft haar eigen leven, danwel niet volgens jouw normen. Dat jij een probleem hebt met haar open relatie is heel jammer voor je. Haar flirtgedrag is absoluut niet fout. Heel hard, dat jij je gekwetst voelt is jouw probleem.
Hoezo is het niet fout dat zij met mijn vriend flirt? Zij heeft net zo goed te respecteren dat anderen geen open relatie hebben.
Dat zegt meer over haar dan over jou. SVRL schreef:@ Jis_ Ik sprak aanvankelijk zelfs met haar af, deed leuke dingen met haar en heb mezelf helemaal bloot gegeven. Ik heb haar toen duidelijk mijn grenzen aangegeven, die zij zou respecteren. Maar toch overschreed ze die en nu zegt ze tegen mijn vriend dat ik haar nooit aanvaard of vertrouwd heb. Gelukkig weet hij wel dat de vork anders in de steel zit.
SVRL schreef:linnnh schreef:
Zij moet niks, ze leeft haar eigen leven, danwel niet volgens jouw normen. Dat jij een probleem hebt met haar open relatie is heel jammer voor je. Haar flirtgedrag is absoluut niet fout. Heel hard, dat jij je gekwetst voelt is jouw probleem.
Hoezo is het niet fout dat zij met mijn vriend flirt? Zij heeft net zo goed te respecteren dat anderen geen open relatie hebben.
linnnh schreef:SVRL schreef:Hoezo is het niet fout dat zij met mijn vriend flirt? Zij heeft net zo goed te respecteren dat anderen geen open relatie hebben.
Het kan écht aan mijn manier van denken liggen, maar ik snap niet wat er zo erg is aan dit flirtgedrag. Het is dan toch aan jouw vriend om daar op te reageren (óf juist niet). Jij hebt hier toch bar weinig in te doen.
Nogmaals, neem me niet kwalijk, maar ik zie het probleem niet.
SVRL schreef:Mijn probleem? Dat zij moet stoppen met flirten. Zij heeft een vrij open relatie waar dat in kan, ik niet. Ik wil dat ze toegeeft dat haar flirtgedrag fout is, dat ze mij daarmee kwetst en dat niet ik het probleem ben, maar dat zij dat is.
Anoniem schreef:Ik vind de meeste er wel heel makkelijk over praten zeg... Persoonlijk zou dat hele flirten voor mij in dit geval het punt niet meer zijn, maar wel mijn vriend die het contact met haar verkiest boven mijn gevoel van 'dat niet fijn vinden'.
En daar gaat in mijn ogen iets mis als je een relatie hebt. Dat hij dat belangrijker vind dat wat ik vind/voel.
Cayenne schreef:TS, is dit dezelfde vent waar je 2 jaar geleden al over schreef dat hij op het randje balanceerde om vreemd te gaan? Want dan kan ik me je gevoel best voorstellen..