Als alles achter de rug is zou ik haar ook door een geregistreerd chiropractor laten nazien, dat heeft voor mijn broer destijds veel restklachten opgelost.
Ik kan me goed voorstellen dat je hier flink van geschrokken bent. Wij hebben enkele weken geleden op het werk (BSO) ook een soortgelijk incident gehad, meisje van 5 jaar van 3 meter hoog. Daar gelukkig achteraf alleen schrammen en blauwe plekken, tot verbazing van de artsen geen hersenschudding. Is ook met de ambu meegegaan en moest een nachtje ter observatie blijven. De blikken van die ouders die aankwamen zal ik niet snel vergeten. Maarja, als het enige wat je hoort is kind is uit de boom gevallen en ambulance, dan schrik je flink ja. Het heeft er bij ons als personeel ook flink ingehakt overigens. Bomenklimmen gaan we dan weer niet verbieden. Ouders weten van tevoren dat dat bij ons mag, ik stel alleen de grens van 2 meter, dan kan ik ze er nog uit plukken als ik er onder sta. Deze zat te hoog en raakte in paniek. Ook kinderen met een schuldgevoel, want zij hadden haar geleerd er in te klimmen.
Hè Lente, wat ontzettend naar! Gelukkig is het niet ernstig afgelopen.
Wat ik leuk vond om te doen in tijden dat ik even niets anders kon, is spelletjes spelen, maar dan ook echt bord of kaartspelletjes. Was voor mij altijd heel erg een gemoedelijk iets om naar terug te gaan. Denk aan patience, maar ook bordspelletjes die je samen kan spelen. Wellicht is ze daar helemaal geen type voor, of lukt dat nog niet, maar misschien is het een idee?
Ohja dat vergat ik te vertellen! Het vriendinnetje kwam samen met haar vader. Voor Sjors hadden ze een giraffenknuffel mee (waarop ik meteen even duidelijk maakte dat bomen van nu af aan alleen nog maar als giraffenvoer dienen!) en voor de andere twee allebei een cadeaubon van de Intertoys.
Het was goed om elkaar weer even te zien. Sjors is erg vrolijk vandaag...
Vandaag aangekomen op de camping. Het kind heeft al twee keer in het zwembad gelegen, springt rond op de trampoline en doet morgen mee aan een zeskamp...
Vandaag aangekomen op de camping. Het kind heeft al twee keer in het zwembad gelegen, springt rond op de trampoline en doet morgen mee aan een zeskamp...