Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Babootje schreef:Wat een prachtig exemplaar Qim! Weet je ook wat voor spin het was? Ziet er exotisch uit namelijk.
Edit; al gevonden! Het is een (hoe kan het ook anders) wespspin of tijgerspin. Kan trouwens niet steken, dus zo'n griezel is het nu ook weer niet.
Qimm schreef:Spoiler:
[ [url=m/2CjBAH.jpg]Afbeelding[/url] ]
deze had ik vorig jaar in mijn weiland, daar krijg ik wel echt de kriebels van!!! (en in spoiler, tip, als je niet dol bent op wespen zou ik deze overslaan)
Butterfly schreef:Magda, moest dit?ik zag tijdens het lezen van dit topic een spinnetje over de muur lopen whaha. Heb hem het raam uit gezet.
Maarreehh, jullie zitten 4 blokken bij mij vandaan EN IK HOEF ZE NIETdus als je ze aan de voorkant over het balkon wil kegelen: graag
Overigens: hier ook meer spinnen dan in mijn oude huis, maar dat formaat ben ik nog niet tegengekomen. Ik gedoog een platte wielwebspin (die ik overigens al een paar dagen niet meer heb gezien) in de kleine slaapkamer, maar verder...kan het iets te maken hebben met alle struiken, bomen en water om ons heen?
magda_90 schreef:Weer een doorgespoeld... Terwijl ik naar mijn idee toch alles dichtgekit had.![]()
Morgen toch weer alles nauwkeurig nalopen.

Cayenne schreef:[ Afbeelding ]
thnx (bijna) buuf
Dat is nou wel de laatste plek (nou ja, op je bed na dan
) waar je die monsters wilt hebben...
Maar die zijn nog eens beschermd ook... (komen gelukkig ook maar weinig voor)