Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

. We moesten 4 paarden klaarmaken, tijdens polo lessen rijdt de instructeur namelijk zelf ook op een paard, en aangezien een paard maar 1 uur mag lopen hadden ze twee paarden persoon nodig. Paarden waren klaar en we hadden de auto bij het veld gezet zodat we droog naar de les konden kijken. Toen kwam er een dure Audi aan rijden met daarin een meneer met een tulband en een zoon van ongeveer 17 denk ik, ik weet niet wat zijn afkomst precies was. Wat bleek, ze wonen normaal in Italië en waren dit weekend even over gevlogen zodat zijn zoon hier een polo les kon nemen......................
Nou ik heb wat foto's gemaakt van de les, alleen het regende zo hard dat de foto's helaas niet heel prachtig zijn geworden, ik hoop in ieder geval dat ze er blij mee zijn. Hierna de paarden afgezadeld en in de wei gezet. Toen nog met z'n alle film gekeken op stal en daarna hebben ze me gelukkig thuis gebracht dus hoefde ik niet door de regen te fietsen

PanamaD schreef:Leuk verslag weer! Ik volg trouwens al even
Wel altijd kromme vingers van de bandages. En dan helemaal als ik dat meisje zie bandageren. Als ze het niet kan, waarom laten ze dat dan toe? Zit er totaal verkeerd omheen.
Normaal doen alleen de grooms de paarden op en afzadelen, maar tijdens het polo ponykamp was het juist de bedoeling dat de kinderen zelf leerde hoe het moest. 
PanamaD schreef:A kijk! Bedankt voor de uitleg.
Heb je het zelf nog naar je zin? Geen heimwee?