Hoe snel seks met vriendje?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-17 14:57

WendyLotte schreef:
TS doet NIKS meer met dit topic !!! Is al verschillende keren aangegeven.

Knap dat jij weet dat ts hier niet meer leest ;)

meggiemeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-17 15:05

Maartje1990 schreef:
WendyLotte schreef:
TS doet NIKS meer met dit topic !!! Is al verschillende keren aangegeven.

Knap dat jij weet dat ts hier niet meer leest ;)

Maar als je de moeite neemt om te kijken naar de reacties en alle goedbedoelde adviezen kan je toch ook even reageren?

Maartje1990

Re: Hoe snel seks met vriendje?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-17 15:19

Mwah.... ik kan best begrijpen als ts alleen maar leest....

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-17 15:33

En dan is het misschien nog nuttig voor andere meisjes die met dezelfde vraag zitten maar hem niet durven stellen

Yvette81

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-17 15:39

Je hebt seks als jij dat wilt.
Wil je het niet of twijfel je, dan is het nee. Alleen bij een 'ja' gevoel geef je jezelf bloot.

Ts twijfelt. Een 'twijfel' gevoel is een rede om het nog uit te stellen. Dan wordt het vanzelf een ja of ne gevoel.

Let op, jongens zijn jagers. Het zou zomaar kunnen dat nadat hij seks met jou heeft gehad hij zijn interesse verliest en op zoek gaat naar een nieuw meisje. Dit is natuurlijk niet altijd zo. Maar de kans is er wel. En als jij het zelf fijn vindt om seks te hebben is het geen probleem. Maar als je alleen maar gaat seksen omdat hij het wilt of omdat jij denkt dat het moet van je omgeving kun je naderhand met een rotgevoel blijven zitten.

CharIsabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-17 15:55

mijn eerste keer was gedwongen en ja daar heb je de rest van je leven spijt van dat kan ik je vertellen bijna 10 jaar geleden en nu nog vertrouwensproblemen!

Als je het nu echt wilt doen... doe het dan uit liefde nooit uit lust!

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-17 16:21

Es_ther schreef:
Goof schreef:
Ts, iemand die jou chanteert met 'het is pas officieel als we seks hebben' is een eikel. Een hele grote eikel. En hij is jou niet waard.
Er zijn heel veel jongens op de wereld die ook knap en sweet zijn en die jou wel de tijd geven en die het wel officieel willen maken voordat er sex is. Kies er zo 1 en dump deze sukkel.

Hier ga ik in mee.

Ook ik ga hierin mee..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-17 17:15

Misschien heeft TS wat aan ervaringen hoe het wel moet;

Mijn eerst keer was IK er zeker van dat ik het wilde. Niet mijn vriendje, niemand anders. Alleen IK. ik twijfelde ook niet.

Doe het alleen als je zeker weet dat je het wil. Niet omdat een ander het wil.

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-17 17:49

Rocamor schreef:
anjali schreef:

Maar het frappante Is wel dat er toch ook zat volledig ontwikkelde 7-maandskindjes geboren worden bij (streng)gelovigen. Meer dan bij ongelovigen.

Ik hoop dat ts Is genezen van deze gast. Sneu figuur. Euhhhh die gast, niet ts

Ik bedoelde het niet eens uit godsdienstig oogpunt, maar gewoon om een statement naar die jongen te maken.
Want laten we eerlijk wezen, die mannetjes die hun (je weet wel) achterna lopen weten niet hoe ze weg moeten rennen als ze dat horen. Die willen maar 1 ding.....

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-17 17:49

Precies Kiki....
Geduld is er niet bij....

Dikke doei.... Dan maar vrijgezel!

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-17 17:51

Precies maralyn (en weer zijn we het met elkaar eens hihi)

Frieskee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-17 23:19

Ik wist niet dat dit topic heropend was maar ik zal ff vertellen hoe het is gelopen; ik ben 2x bij hem weesten slapen. de eerste keer had ik (nog) net geen seks en de tweede keer had ik ook geen seks maar dat was meer omdat ik een heel sterk en strak maagdenvlies heb waardoor de ontmaagding moeilijk. 2 dagen later zegt hij dat het niks gaat worden. WTF. Heb hier geen andere woorden voor. Mijn moeder zegt dat ik net de verkeerde ben getroffen want ze zegt dat niet alle jongens meteen na x aantal dates meteen seks willen. En daarbij had ik al veel eerder moeten stoppen met die jongen bij de derde date waarbij we pizza eten vraagt hij aan mij op het terras: wil je nog een keer neuken? Ik had mijn ogen veel eerder open moeten doen.

speedfiets_2
Badass Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-17 23:21

Strak en sterk maagdenvlies bestaat niet. Een haastige jongen die zijn vriendin niet goed opwarmt wel. Wat een zak gehakt. Jouw lichaam was zo te lezen er niet klaar voor toen meneer het wilde proberen.
Laatst bijgewerkt door speedfiets_2 op 13-07-17 23:23, in het totaal 1 keer bewerkt

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-17 23:23

Ben je echt 18? Niet weten wat een maagdenvlies is....

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-17 23:24

Pijn doet het altijd de eerste keer (meestal dan) en dat het strak en moeilijk gaat is inderdaad logisch. Wat een walgelijke jongen zeg. Je hebt echt de verkeerde getroffen, een jongen die echt voor jou gaat had geduld gehad en gewacht. Het komt wel op zn tijd meid. Rustig aan. En er zijn echt wel goeie jongens op de wereld laat je niet afschrikken!

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-17 23:25

Ok. Ben een beetje blij met deze update maar je info klopt alleen niet helemaal. Een maagdenvlies die de boel moeilijk maakt is eigenlijk een soort van fabeltje. Ja je hebt een maagdenvlies maar eigenlijk is het niet meer dan een minirandje in de baarmoederhals. Geen echt dicht vlies oid, kan ook niet want je menstruatie bloed moet er ook uitkunnen namelijk. En dat kleine randje is vaak door paardrijden, tampons of turnen ed al lang gesneuveld. En zal over het algemeen ook geen problemen geven als de omstandigheden goed zijn. En pijn nee dat is niet percee altijd het geval. Zoals gezegd bij de goede omstandigheden juist niet.

De kans dat het moeizaam of niet ging is groter door te weinig vocht, te gespannen waardoor je bekkenbodem verkrampt en er domweg geen ruimte is voor binnendringen. Of een veel te groot geschapen man. Dat laatste ga ik van uit dat niet het geval is.

Ik hoop dat je het in ieder geval veilig hebt gedaan, hiervan hebt geleerd en hopelijk een volgende jongen treft die je wel respecteerd en je de tijd geeft. Zodat jullie elkaar samen kunnen ontdekken,

Nathalie18x

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-17 23:30

Ik wil toch even inhaken op het maagdenvlies verhaal,bij mij is het maagdenvlies operatief verwijderd omdat het dus wel erg dik en stug was. Het is dus geen fabel...

TS ik hoop voor je dat je een jongen treft die wel respectvol met je omgaat!

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-17 23:31

Jammer dat dit topic je ogen niet al had geopent. Hopelijk heb je er niet teveel last van. Wat een klootzak bah bah.

Dat het niet lukt zal wel gekomen zijn door te snel gaan en jij die niet helemaal ontspannen was (logisch bij zo'n ass).

En inderdaad het maagdenvlies kan wel degelijk zorgen voor moeilijke seks!

Frieskee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-17 23:37

Over mijn maagdenvlies, ik heb denk ik wel echt een raar maagdenvlies omdat er ook geen tampon in kan. Dua volgens mij moet die ook operatief worden verwijderd

Frieskee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-17 23:39

En echt waar hij Appte mij vandaag nog of ik nog een trio net hem wil. Ok

Frieskee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-17 23:39

Wat een klootzakken echt waar

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-17 23:40

zillionke schreef:
xPabloBokt schreef:
Ik trek mijn wenkbrauwen al heel hoog op als die jongen het niet officieel wil noemen/maken voordat hij "erop mag".

Als ik jou was zou ik heel hard rechtsomkeert maken en het afkappen :+

Ik heb bij de dates soms ook heel erg het gevoel dat hij heel erg gehaast is dat terwijl ik zelf nog maagd ben.. En nog niet zo veel ervaring heb. En stiekem schrikt mij dat wel af. Maar aan de andere kant hij is wel knap en sweet. En heel je leven maagd zijn is ook niet alles. ;( :P

knap en sweet is een zeer slechte reden, zeer zeker als hij met beweringen komt 'het is niet officieel voordat'.. dat soort gozers horen aan de dijk gezet te worden en helemaal niets te krijgen..

hij is uit op seks, geen relatie als ik de op lees..

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-17 23:40

Daarom zeg ik ook over het algemeen. Uitzonderingen daargelaten. Meestal is er een andere oorzaak voor het niet lukken.

Eh lees nu je andere bericht. Kansloos persoon

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-17 23:43

De kans is klein dat er geen tampon in kan. Als het droog is, of als je 'm er verkeerd in duwt dan kan het zijn dat het er totaal niet in kan. Je moet je vagina echt een beetje leren kennen :P

Je moet proberen niet eens meer aan die loser te denken. Het lijken wel pubers allemaal sorry.

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-17 23:46

zillionke schreef:
Over mijn maagdenvlies, ik heb denk ik wel echt een raar maagdenvlies omdat er ook geen tampon in kan. Dua volgens mij moet die ook operatief worden verwijderd

een maagdenvlies is niet raar omdat er geen tampon in kan.. er zit altijd een gaatje in omdat je anders niet kunt bloeden.. bij de ene is dat een gapend gat met alleen een rafelig randje maagdenvlies.. bij de ander is dat een trommelvlies met een klein gaatje erin waardoor je kunt 'druppelen'.. vaak heeft deze laatste categorie ook problemen met pijnlijke menstruatie omdat er niet goed gevloeid kan worden.

taai of niet, de meeste maagdenvliezen scheuren gewoon bij een paar flinke stoten, sommige breken al door veelvuldig paardrijden bij wijze van spreken. slechts een enkeling heeft een dusdanig taai maagdenvlies dat het operatief moet worden geopend.

feit dat hij jou niet kon ontmaagden is omdat het allemaal gehaast en snel moest.. als jij je niet kunt ontspannen kan hij er niet makkelijk in.. maagdenvlies of geen maagdenvlies.