WendyLotte schreef:TS doet NIKS meer met dit topic !!! Is al verschillende keren aangegeven.
Knap dat jij weet dat ts hier niet meer leest
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Es_ther schreef:Goof schreef:Ts, iemand die jou chanteert met 'het is pas officieel als we seks hebben' is een eikel. Een hele grote eikel. En hij is jou niet waard.
Er zijn heel veel jongens op de wereld die ook knap en sweet zijn en die jou wel de tijd geven en die het wel officieel willen maken voordat er sex is. Kies er zo 1 en dump deze sukkel.
Hier ga ik in mee.
Rocamor schreef:anjali schreef:
Maar het frappante Is wel dat er toch ook zat volledig ontwikkelde 7-maandskindjes geboren worden bij (streng)gelovigen. Meer dan bij ongelovigen.
Ik hoop dat ts Is genezen van deze gast. Sneu figuur. Euhhhh die gast, niet ts
zillionke schreef:xPabloBokt schreef:Ik trek mijn wenkbrauwen al heel hoog op als die jongen het niet officieel wil noemen/maken voordat hij "erop mag".
Als ik jou was zou ik heel hard rechtsomkeert maken en het afkappen
Ik heb bij de dates soms ook heel erg het gevoel dat hij heel erg gehaast is dat terwijl ik zelf nog maagd ben.. En nog niet zo veel ervaring heb. En stiekem schrikt mij dat wel af. Maar aan de andere kant hij is wel knap en sweet. En heel je leven maagd zijn is ook niet alles.![]()
zillionke schreef:Over mijn maagdenvlies, ik heb denk ik wel echt een raar maagdenvlies omdat er ook geen tampon in kan. Dua volgens mij moet die ook operatief worden verwijderd