Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
DatBenIkNou schreef:Och hemel, wat een wereldproblemen zeg... Zo'n festival is denk ik 1x per jaar? Natuurlijk is het vervelend die overlast, maar jee wat een hoog zuurpruim gehalte hier! Dit soort dingen zijn van alle tijden.
Ayasha schreef:Kleine opmerking: ruiken aan zakjes waarvan je vermoed dat er drugs in gezeten heeft is niet heel slim. De meeste hebben weinig geur (voor onze zintuigen iig) maar kunnen wel opgenomen worden via de vliezen in je neus. De enige die echt ruikt is wiet en dat is nauwelijks een verdovend middel,.
Nu of je het al dan niet kan ruiken maakt in weze niks uit... Het blijft onverstandig.

CarinaR schreef:... op de gok hier geplaatst, sorry modjes als het verkeerd staat.
Dit weekend is er hier in de buurt een muziekevenement gaande.
Wij wonen aan een N weg, waar veel bezoekers overheen moeten om op desbetreffende locatie te komen.
Geen probleem zou je zeggen...
Helaas voor de zoveelste keer, alleen bij dit evenement (alle anderen, en dat zijn er veel, geen overlast)weer overlast.
Zakjes met verdovende middelen (leeg maar geur doet genoeg vermoeden), blikjes energiedrank, plasticflesjes langs de weg gedumpt.
Normaal ligt er ook wel wat, maar het spant nu de kroon.
En met wel t toppunt het plassen in onze tuin. En nee, niet zomaar langs de weg, maar echt ons erf op.
Laaiend was ik, gatverdegatver.
Het was echt geen probleem geweest als even gevraagd hadden of ze binnen even mochten plassen. We waren gewoon thuis.
Ik snap best dat als je nodig moet, je desnoods gaat wildplassen, maar niet bij iemand op t erf!
Wat vind bokt...
Ik vind de normen en waarden hierbij ver te zoeken.
Excuses werd er niet aangeboden, luid giechelend de auto in gesprongen en snel weggereden.
_mexx_lady_ schreef:Ik zou jou reactie wel eens willen zien als iemand in jou voortuin/erf staat te pissen... Denk niet dat je gaat zeggen ga lekker je gang joh het is maar 1x per jaar he!
Rotzooi en overlast, ja dat is iets wat je erbij kan nemen. Rotzooi wordt (normaal gezien) door de gemeente opgeruimd na een festival, dus daar zou ik nog mee kunnen leven. Maar als ik iemand betrap die hier op mijn erf zijn blaas staat te legen die kan een antwoord verwachten.
Dat je moet is prima maar doe het dan in een bosje en niet in iemands voortuin!
DatBenIkNou schreef:Och hemel, wat een wereldproblemen zeg... Zo'n festival is denk ik 1x per jaar? Natuurlijk is het vervelend die overlast, maar jee wat een hoog zuurpruim gehalte hier! Dit soort dingen zijn van alle tijden.
hipkippie schreef:Ayasha schreef:Kleine opmerking: ruiken aan zakjes waarvan je vermoed dat er drugs in gezeten heeft is niet heel slim. De meeste hebben weinig geur (voor onze zintuigen iig) maar kunnen wel opgenomen worden via de vliezen in je neus. De enige die echt ruikt is wiet en dat is nauwelijks een verdovend middel,.
Nu of je het al dan niet kan ruiken maakt in weze niks uit... Het blijft onverstandig.
Nog nooit een leeg zakje geroken waar speed in heeft gezeten zeker?
Niet echt slim idd om aan zakjes te gaan ruiken...

sureido schreef:Ja. Je plast niet in iemands tuin. Maar je staat bij Defqon wel verekkes lang te wachten in de file tot je de camping op mag, zonder een wc in de buurt. Ik snap wel dat als je moet, je moet. Ik plas ook wel eens in de bosjes.
En ja, 90% heeft drugs op op Defqon, maar daar heeft helemaal niemand last van. Ik ben liever met 10 mensen die XTC op hebben dan 10 zatlappen.