Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Het is zo.
) Ik was gister uit eten met mijn vriend en toen hadden we het erover hoe veel zin we hier in hadden. Dan loop je door woonwinkels en wordt je gewoon exited om bijvoorbeeld servies te kopen. Nadat je emotioneel dan zo op 1 lijn zit is het best wel een klap. Maar goed, we moeten verder zoeken. De verhuurder heeft ons wel aangeboden om een makelaar door te sturen, dus dat aanbod hebben we uiteraard aangenomen. Misschien dat daar wat uitkomt.
Sheran schreef:Dit is ook exact de reden waarom ik mezelf heb afgeleerd me ergens op te verheugen of enthousiast te zijn.
Ik herken je frustratie hoor, dat mensen met een hoger inkomen de goedkopere huizen krijgen. Ik ben wel verbaasd dat hij dit keer naar een persoon alleen ging - in mijn ervaring worden het meestal stelletjes. Ik zit zelf al 4 jaar te zoeken in de omgeving Amsterdam en er is gewoon niks betaalbaars, en als het wel betaalbaar is wordt het standaard iemand met meer geld

Ben je al single, kun je ook nog eens geen huis krijgen. Dubbel genaaid
). Die is voor studenten gewoon het beste. En je wachttijd begint dan al te tellen, mocht je dan met minder genoegen moeten nemen kun je later nog doorverhuizen. Ik snap dat je geen zin hebt in betalen voor een website maar het is nu eenmaal niet gratis. Ik heb het destijds wel gedaan en heb er jaren later nog steeds profijt van (nu ik door wil verhuizen ivm vervelende huisgenoot en samenwonen
)
Ben eeeeerg benieuwd waar ongeveer, misschien worden we wel buurtjes
Maar dat is dus niet meer nodig, hahaha.