Daniella_88 schreef:Ik kom eindelijk onder de mee-lees-steen vandaan. Hier nog een rasechte Ginger! Vond het vroeger echt verschrikkelijk, maar nu prachtig.
Wat ik me wel eens afvraag: ik heb zelf altijd het idee dat mensen naar me kijken omdat ik rood haar heb; ervaren jullie dat ook? Merk zelf ook wel dat mijn aandacht naar andere roodharigen getrokken wordt, maar weet niet of dat is door herkenning of omdat toch omdat het 'anders' is.
Lijkt me overigens heel erg leuk om naar de roodharigendag te gaan. Ik heb het al een aantal jaren op het to-do-lijstje staan, maar het komt er niet van. Lijkt me ook wel heel overweldigend met alle andere roodharigen...
[ [url=m/m52hTW.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit heb ik precies zo, dat ik het idee heb dat mensen kijken. Ik heb ook het idee dat mensen mij daardoor snel herkennen (en dan voel ik me stom omdat ik hun niet herken). Ook heb ik dat mijn aandacht eerder naar mede-roodharigen wordt getrokken. Zo'n dag waar je héél veel andere roodharigen tegenkomt is erg bijzonder, een paar jaar geleden ben ik met een niet-roodharige vriendin geweest en die voelde zich buitengesloten
Weten zij ook eens hoe het voelt