Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Koper schreef:pmarena schreef:Hier dik en krullend haar, en super kort vergeleken met wat er hier langs komt....maar nog steek ik de moord van dat kussen van hete lucht vasthoudend haar om mijn hoofd, als het een beetje een warme dag is en ik druk bezig ben. Worden jullie daar niet gek van met die ontzettend lange bossen...?
Ik moet echt met een haarband of hoofddoekje ofzo dat haar langs mijn gezicht en nek weg houden om me een beetje comfortabel te voelen, dat de frisse lucht er langs kan
Het geheime wapen heet vlecht. Werkt bij paarden én bij mensen.
Hier nog iemand met lang en dik (en steil) haar. Maar tegenwoordig gelukkig niet heel veel meer. Sinds ik de 35 gepasseerd ben is het wat dunner geworden. Niet per haar maar wel het aantal haren per vierkante centimeter. Gewoon vanzelf, hoef ik niks voor te doenMet als gevolg dat een knot niet meteen uitzakt en haarpijn is ook verleden tijd. Lengte is nog oké, ongeveer heuplengte. Dus de voordelen van lang en dik maar niet meer het nadeel van zwaar. Ik ben er blij mee
Qua wassen: 2x per week. Géén cremespoeling, wat een rotspul is dat. Wel een maskertje er in, zo'n spul wat je niet uit hoeft te spoelen want anders duurt het drogen wel erg lang. En de enige shampoo die ik langer dan 2x achter elkaar kan gebruiken zonder jeuk te krijgen is een biologische shampoo. Kost een tientje maar ik doe wel bijna een jaar met een fles (grote fles, dunne shampoo dus weinig per keer van nodig).
Hier nu 37 en 2 jaar geleden een kind gehad, ik had gehoopt dat het dan dunner zou worden (dat zegt iedereen altijd
) maar nee hoor.... 
LoveUggs schreef:Bij mij gaat het ontzettend pluizen als ik het föhn..
Dit is trouwens een foto van dit jaar!
[ [url=m/aFqrzp.jpg]Afbeelding[/url] ]
xSCWx schreef:Ik heb dun, futloos haar en herken al je punten hoor. Duurt mega lang voorsat het droog is (in de winter zo 3/4 uir), klit snel en heftig. Zonder crème spoeling is het sowieso al drama om te borstelen, zelfs zonder klitten. Kom er dan gewoon nauwelijks doorheen.
Ik heb mijn haar ook haast nooit los omdat het dan altijd aan mijn gezicht gaat plakken/irriteren.
Dus eigenlijk alles wat jij ook hebt zonder de complimenten

Ik draag het op mijn werk ook meestal los 
Lau schreef:LoveUggs schreef:Bij mij gaat het ontzettend pluizen als ik het föhn..
Dit is trouwens een foto van dit jaar!
[ [url=m/aFqrzp.jpg]Afbeelding[/url] ]
Heel eerlijk, ik zou het afknippen. Ik vind het op een of andere manier erg onverzorgd ogen. En ik denk dat als er een stuk af is je gezicht ook meer tot leven komt. En ik snap dat een stuk eraf echt rot is. Maar denk echt dat het je uitstraling echt ten goede doet. Gewoon een stuk koeter, lagen en een model erin. En ik denk dat het dan veel behandelbaarder is.
Ik ken gelukkig al die problemen niet. Ik ben gezegend met mijn niet te dikke niet te dunne niet klittende haar waar ik alles mee kan.