_mjwb schreef:Ik heb lang nagedacht, maar ik ga toch reageren. Jullie zijn allemaal zo open en ik vind dat ik dat ook moet zijn.
Ik herken me heel erg in alle reacties. Ik walg van het idee om seks te hebben. Al sinds de eerste keer vond ik er helemaal niks aan, maar dacht ik dat het kwam doordat ik het nog moest "leren". Elke keer als ik seks had met mijn vriend dan werd ik steeds chagerijniger en begon ik bot te doen om zegmaar zijn stemming een soort van te verpesten. Ik kan het niet goed uitleggen en dit heeft me ook een tijdje geduurt voordat ik het toe heb kunnen geven.
Het probleem is dat ik seks gewoon echt heel vreselijk vindt. Ik wil het gewoon niet en tongzoenen vind ik eigenlijk ook helemaal niks. Ik vind het vies en heb er totaal geen behoefte aan. Knuffelen en normaal zoenen/kusjes geven daarintegen vind ik fijn. Of gewoon samen op de bank tegen elkaar aanzitten terwijl we een film kijken vind ik ook fijn.
Ik vind het heel moeilijk om hiermee om te gaan omdat de mensen om mij heen het niet begrijpen. "Je moet niet zeuren, iedereen vindt seks geweldig." "Seks is het beste ter wereld, het is heel normaal om meerdere keren in de week seks te hebben." "Het is gewoon een fase, je moet je er niet tegen verzetten." Etc. Zijn opmerkingen die ik vaak te horen krijg. Ik heb het gevoel alsof ik met niemand erover kan praten omdat ze mij toch niet begrijpen. Mijn vriend zegt dat hij het begrijpt maar vervolgens zegt hij dat we het gewoon vaker moeten doen omdat ik het dan wel leuk ga vinden en wordt hij een beetje boos als ik excuses verzin zoals: ongesteld, moe, etc. Ik denk altijd bij mezelf: ik heb nog liever drie uur lang Franse mondelingen dan dat ik seks heb.
Ik heb altijd het idee dat er iets mis met mij is en dat vind ik steeds vervelender worden, daardoor voel ik me soms ook erg onzeker en "alleen".
kan mij helemaal in jou verhaal vinden! Voor mij is en voelt dit precies zo.
Moet zeggend at ik het er met vrienden ook gewoon niet meer over heb, als het over sex of vriendjes gaat en ze vragen iets aan mij lach ik het weg, begrijpen zullen ze het toch niet.
Laatst bijgewerkt door Faelynn op 09-06-17 23:02, in het totaal 1 keer bewerkt