Sterker nog: Daar werd me verzekerd dat er geen afschriften verzonden zouden zijn en me nergens druk om hoefde te maken.
Toch wel heel gek dat het sinds half mei aangepast staat en ik mijn afschrift niet ontvangen heb!
Moet eerlijk zeggen dat de mails van de bankmedewerker en mij nu hard tegen hard gaan, want ben woedend over de lakse en nonchalante houding. Ook de manier waarop ik aangesproken wordt, net alsof we samen vroeger geknikkerd hebben! Zo'n dikke fout is al erg, maar zo'n houding (van een bankmedewerker notabene!) al helemaal!
Heb via een privé bericht op Facebook mijn ongenoegen geuit en ze hebben een klacht voor me aangemaakt.
2e pasje heeft hij niet voor zover ik weet, ik hou mijn financiën goed in de gaten en dat gaat mooi over naar een andere bank.
)en daar kon je ook via het Internet Bankieren aangeven dat je huisgenoten meeverhuizen. Volgens mij kon dat wel alleen bij een gezamenlijke rekening en voor je kinderen, maar dat weet ik niet precies meer.
enige was dst we eerst op zelfde adres stonden, niet gekoppeld ofzo... echt heel slordig..