lieveli schreef:Ts verveel je je al? Ik verveel me namelijk wel, ik wil ook wel voor je Paiqen?

Volgens mij wil jij wel voor iedereen tinderen/paiqen??

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yonker schreef:lieveli schreef:Ts verveel je je al? Ik verveel me namelijk wel, ik wil ook wel voor je Paiqen?![]()
![]()
![]()
Volgens mij wil jij wel voor iedereen tinderen/paiqen??
EmptyWords schreef:Whaha... ben net op t werk. Rond half 6 ben ik bij n ander project waar ik wel tijd heb om n paiq profiel aan te maken
Yonker schreef:Ben wel benieuwd of de mensen hier die zeggen: "Je moet eerst gelukkig zijn met jezelf", "Single zijn, heeft ook zo z'n voordelen" (dat soort opmerkingen) zelf een partner hebben??
shilady schreef:Wil als eerste even zeggen dat veel mannen niet persee op slanke vrouwen vallen.. Sterker nog sommige voelen zich dan juist onzeker met zoon slanke "knappe" vrouw.
Ik zelf ben redelijk volslank ik schommel altijd met mn gewicht. En ik vind het zelf ook prima als een man een buikje heeft of iets dikker is. Ik val niet op six-pack types en tuurlijk is het leuk maar op een bepaald moment in zn leven zal die six-pack weg gaan en hij kaal worden...
Innerlijk is echt het meest belangrijke voor mij
lieveli schreef:shilady schreef:Wil als eerste even zeggen dat veel mannen niet persee op slanke vrouwen vallen.. Sterker nog sommige voelen zich dan juist onzeker met zoon slanke "knappe" vrouw.
Ik zelf ben redelijk volslank ik schommel altijd met mn gewicht. En ik vind het zelf ook prima als een man een buikje heeft of iets dikker is. Ik val niet op six-pack types en tuurlijk is het leuk maar op een bepaald moment in zn leven zal die six-pack weg gaan en hij kaal worden...
Ik geloof niet dat je slankheid kunt koppelen aan knapheid, het is een kwestie van smaak. En niet iedereen houdt van dikke vrouwen en niet iedereen houdt van dunne vrouwen, er is simpelweg geen peil op te trekken.
Avalanche81 schreef:shilady schreef:Wil als eerste even zeggen dat veel mannen niet persee op slanke vrouwen vallen.. Sterker nog sommige voelen zich dan juist onzeker met zoon slanke "knappe" vrouw.
Pfffft...... een vent die onzeker wordt om mijn looks.... daar ben ik echt rap klaar mee, dat zijn van die types die je vreselijk gaan lopen controleren. Gaan we dus niet doen he.
Arabesk schreef:Tinder? Gewoon een cap vinden en een berichtje op bokt zetten en dan komt een leuke man de cap ophalen
EmptyWords schreef:prima hoor
gisteravond verveelde ik me, maar geen zin in allerlei apps ed. nu ook met neimand aan het appen of wat dan ook. op dit moment vind ik het wel even prima. kan morgen wel weer anders zijn hoor.