Waar vind ik die ene, die ik nog niet gevonden heb?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-17 13:46

lieveli schreef:
Ts verveel je je al? Ik verveel me namelijk wel, ik wil ook wel voor je Paiqen? *D

_O- _O- _O-
Volgens mij wil jij wel voor iedereen tinderen/paiqen?? :')

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-17 13:57

Yonker schreef:
lieveli schreef:
Ts verveel je je al? Ik verveel me namelijk wel, ik wil ook wel voor je Paiqen? *D

_O- _O- _O-

Whaha... ben net op t werk. Rond half 6 ben ik bij n ander project waar ik wel tijd heb om n paiq profiel aan te maken :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-17 13:57

Yonker schreef:
lieveli schreef:

_O- _O- _O-

JA NOU EN
EmptyWords schreef:
Whaha... ben net op t werk. Rond half 6 ben ik bij n ander project waar ik wel tijd heb om n paiq profiel aan te maken :')

Kun je niet stiekem op je werk..? :))

EmptyWords

Re: Waar vind ik die ene, die ik nog niet gevonden heb?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-17 13:59

Dat is dan stiekem op mn werk :+

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-17 13:59

Haha niks nou en _O-
Vriendin van mij heeft ook keer op mijn account zitten tinderen, die vond het wel leuk en wil elke keer weer :Y) Wellicht gewoon even iemand strikken en haar telefoon jatten O:)

Stiekem op het werk, net als bokken kan ook prima :j :')

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-17 14:13

lieveli schreef:

_O- _O- _O-

En TS dan gewoon op blind date sturen na jouw goedkeuring :D

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-17 18:57

Yonker schreef:
Ben wel benieuwd of de mensen hier die zeggen: "Je moet eerst gelukkig zijn met jezelf", "Single zijn, heeft ook zo z'n voordelen" (dat soort opmerkingen) zelf een partner hebben??

Ik ben vrijgezel en zal ook zeker niet zomaar dit soort dingen zeggen, wel als ik zie dat iemand telkens de verkeerde mensen aantrekt door de problemen die er spelen.
Ik zeg altijd 'een relatie moet een aanvulling zijn, geen invulling'. :)

Avalanche

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-17 23:33

shilady schreef:
Wil als eerste even zeggen dat veel mannen niet persee op slanke vrouwen vallen.. Sterker nog sommige voelen zich dan juist onzeker met zoon slanke "knappe" vrouw.

Ik zelf ben redelijk volslank ik schommel altijd met mn gewicht. En ik vind het zelf ook prima als een man een buikje heeft of iets dikker is. Ik val niet op six-pack types en tuurlijk is het leuk maar op een bepaald moment in zn leven zal die six-pack weg gaan en hij kaal worden...

Innerlijk is echt het meest belangrijke voor mij

Pfffft...... een vent die onzeker wordt om mijn looks.... daar ben ik echt rap klaar mee, dat zijn van die types die je vreselijk gaan lopen controleren. Gaan we dus niet doen he.

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-17 11:42

lieveli schreef:
shilady schreef:
Wil als eerste even zeggen dat veel mannen niet persee op slanke vrouwen vallen.. Sterker nog sommige voelen zich dan juist onzeker met zoon slanke "knappe" vrouw.

Ik zelf ben redelijk volslank ik schommel altijd met mn gewicht. En ik vind het zelf ook prima als een man een buikje heeft of iets dikker is. Ik val niet op six-pack types en tuurlijk is het leuk maar op een bepaald moment in zn leven zal die six-pack weg gaan en hij kaal worden...

Ik geloof niet dat je slankheid kunt koppelen aan knapheid, het is een kwestie van smaak. En niet iedereen houdt van dikke vrouwen en niet iedereen houdt van dunne vrouwen, er is simpelweg geen peil op te trekken.

Inderdaad maar las in de op
dat ts zich dus niet zo knap voelt als ze meer kilo's draagt.

Maar er zijn ook genoeg slanke vrouwen of six-pack mannen met een lelijk gezicht of onaardig karakter wat dus ook een afknapper kan zijn :j
Het kan inderdaad van alles zijn waar iemand net niet op valt . Ik zeg ook vaak tegen mijn moeder mam die en die en die zijn knappe meiden met een goed figuur maar ze zijn altijd single of hebben telkens erg korte relaties hoe kan dat? En die en die en die zijn dikke meiden ook kwa gezicht niet waar erg veel mannen in het cafe op af stappen en die hebben de meeste of langdurige relaties :D

Ik gun iedereen een man of een vrouw hoor
Maar gewoon even een voorbeeld en aanvulling

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-17 11:46

Avalanche81 schreef:
shilady schreef:

Pfffft...... een vent die onzeker wordt om mijn looks.... daar ben ik echt rap klaar mee, dat zijn van die types die je vreselijk gaan lopen controleren. Gaan we dus niet doen he.

:)) Die zijn er wel ja en dan aan het eind van het verhaal gaat die man ook nog vreemd ook omdat jij in zijn gedachten ook wel andere erop na houd
echt van de zotte maar het gebeurt!

crazygirl1

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-17 13:57

Ik begrijp je volledig TS.
Maar het niet vinden van een man, ligt zeker niet aan je lichaam of karakter. Ik heb maatje 38 en ik ga heel graag uit. Ik ben sociaal en toch ben ik al 2jaar single. Scharrelen intereseert me ook absoluut niet. Net omdat ik een enorme muur rond me heen heb gebouwd, uit angst gekwetst te worden. Vrienden verklaren me gek, dat ik tijdens het uitgaan al dat mannelijk schoon (soms letterlijk) wegduw. Sinds enkele maanden ben ik echt gelukkig met wie ik ben en mijn leven. En dat straal ik echt uit, ik lach conitnu en maak me niet meer druk voor niets. Iets wat tot vorig jaar volledig het omgekeerde was, ik kon niet met mezelf blij zijn en ook niet met mijn omgeving.

Ik ben heel kieskeurig. Heel veel matches op tinder lopen vast en afspreken is eng. Onlangs op bokt tinder topic gelezen dat wij vrouwen best wat zelfzekerder mogen overkomen (inderdaad overkomen, hoeft nog niet te betekenen dat je dat ook echt bent :+ ). Met dat advies vorige week besloten een date te regelen met een jongen die ook heel eerlijk zei niet achter me aan te rennen, ik wou of ik wou niet. Maar ik val wel op dat lekker rechtuit zijn. Mij enorm opgemaakt, knal harde muziek opgezet tijdens naar daar te rijden (muziek is voor mij echt comfortzone) en heb vooral mijn zelfzeker gevoel vastgeklampt . En ja, die zelfzekerheid kwam bij hem zo positief over dat hij zelf licht onzeker werd van mij, maar god wat was hij enthousiast.

Ik wil enkel zeggen dat je zelfzeker voordoen, daarom niet betekend dat je dat ook bent. Blijf zeker jezelf :) Maar het zorgt wel dat je open en positief overkomt. Dat is zo aantrekkelijk!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-17 09:12

Ts, how you doin'?

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-17 09:37

prima hoor :)

gisteravond verveelde ik me, maar geen zin in allerlei apps ed. nu ook met neimand aan het appen of wat dan ook. op dit moment vind ik het wel even prima. kan morgen wel weer anders zijn hoor.

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-17 09:44

Tinder? Gewoon een cap vinden en een berichtje op bokt zetten en dan komt een leuke man de cap ophalen

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-17 09:50

tja.. hoeveel vinden er een cap, die ook nog van en leuke vent is :')

Eloya

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-17 10:10

Ik herken het helemaal ts
Ik heb Tinder gehad maar al tijdje niets mee gedaan

Heb me laatst wel lekker onbevangen opgegeven voor firstdates een programma wat opgenomen gaat worden in juli voor tv maar geen idee of ik daar voor uitgekozen word haha XD

Misschien pak ik Tinder wel eens op of dat paiq bekijken. Ga wel volgen hier

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-17 12:56

Arabesk schreef:
Tinder? Gewoon een cap vinden en een berichtje op bokt zetten en dan komt een leuke man de cap ophalen

_O-

Draak, jij hebt gewoon bizar veel geluk gehad. *D
EmptyWords schreef:
prima hoor :)

gisteravond verveelde ik me, maar geen zin in allerlei apps ed. nu ook met neimand aan het appen of wat dan ook. op dit moment vind ik het wel even prima. kan morgen wel weer anders zijn hoor.

Lekker doen waar je zin in hebt mop!

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 14:49

Of gooi zelf je cap uit de auto, wel met tel. nr. erin, dat is wat sneller en makkelijker :+

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 15:07

Volgende week staat er in het regiokrantje dat er talloze caps zijn gevonden rondom Johanna's hof.

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-17 15:14

Whaha :')

Nu een kerel op de chat van paiq. Sportieve kerel die wel wilde helpen motiveren.... kijk, dat helpt al n beetje

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 15:15

Jaaaaah! Zet 'm op!

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-17 15:18

Heb er wel meer op de.chat gehad. Sommigen heb ik zelf verwijderd nadat hun foto zichtbaar werd :')

Heb zelf een foto met paard waar mijn figuur op dit moment goed zichtbaar op is, en dat vond ie n mooie foto. Scheelt dan weer.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 15:21

Ja en echt chick, jij bent de enige die een probleem maakt van je lichaam. Echt waar. No worries!

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 15:56

Wat een bullshit dat je eerst van jezelf moet houden, jezelf moet kunnen vermaken en alleen moet kunnen zijn. Tuurlijk moet je lekker in je vel zitten, lief/goed voor jezelf zijn en jezelf niet profileren als een soort van zeepok met het karakter van een Golden Retriever binnen een relatie.

Los daarvan is het aan ieder zichzelf om te bepalen wanneer diegene wil daten. Zelf nu een klein jaar single en de afgelopen tijden met wat meiden op date geweest. Voor mij voor nu genoeg, al 'mis' ik wel samen zijn met iemand.

Fionami

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 16:05

Ik...als niet zo dunne meid...gezegend met een paar negerinnen billen ook nog eens...is gewoon in de zomer met de sterrenregen buiten gaan staan...keihard lopen wensen...toen eens op hot or not gaan kijken...(vreselijke zo'n app)...en vervolgens echt mijn droomvent tegen het lijf geuhhhswiped?

Denk dat het er niet om gaat of je wat voller bent of niet. Het gaat erom dat hij je accepteerd zoals je bent en jij je ook geaccepteerd voelt bij hem.