ClaudiaHS schreef:Zijn er ook mensen hier met ervaring met een thuisstudie?
Geen idee of dit in dit topic al besproken is anders heb ik er overheen gelezen.
Ik meen namelijk eens ergens te hebben gelezen dat met thuisstudie het erg lastig is om een stageadres te vinden?
Wij hebben wel een stagairs via thuisstudie. Waar ik werkte werd je wel aangenomen als stagair als je een thuisstudie ging, het ging gewoon om de motivatie en het gesprek, kon je overtuigen dan werd je aangenomen.
Wat ik persoonlijk wel vond (heb slechts 1 student die een thuisstudie deed begeleid, dus weet niet zeker of het aan de studie of aan de persoon lag) is dat de verpleegkundige vaardigheden minder gekend waren. Zij had veel minder praktijk gehad en dat merkte je in het begin. Neemt niet weg dat als je leergierig bent en je kansen grijpt je dat niet makkelijk kan inlopen op je stage. Aan het eind van de periode merkte je geen verschil tussen haar en de "reguliere" stagaires.
Maar wel iets om rekening mee te houden en ik denk dat er zeker wel organisaties zijn die minder staan te wachten op thuisstudie studenten.
en mijn moeder had er op gegeven moment ook geen zin meer in om 300km p.w voor mij heen en alweer te rijden)
)
. Zou dat het zijn? Ik heb zelfs aangeboden dat ik de studie zelf betaal en alleen stage bij hun wil lopen. Ook afgewezen. Vreemde lui. Nu begin in de opleiding bij zorggroep solis in Deventer.