In je eentje uit eten?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Aroha

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-17 20:11

Ik herken dit! Toen ik voor mijn stage in Engeland was vond ik in mijn eentje uit eten niet zo gek. Ik wist dat ik daar voor werk was, en ook al konden mensen dat niet aan mij zien, ik had het gevoel van wel :').

Maar zodra ik op vakantie ben vind ik in mijn eentje uit eten ook maar ongemakkelijk. Ik doe het wel, maar het is niet mijn hobby. Ga later even dit topic terug lezen, misschien haal ik er wel goeie adviezen uit. (Ik ga deze zomer waarschijnlijk weer alleen backpacken haha).

Riel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-17 20:13

Fijn dat het goed is bevallen! Ik vind het ook heerlijk! Heerlijk een moment voor mezelf! Echt genieten van wat ik eet! Heerlijk een boekje lezen! Voluit genieten van het moment.

een uitgebreider verslag is volgens mij zeker toegestaan. Het is jou topic dus ik zou niet weten waarom het niet zou mogen. Het is toch niet oftopic maar juist ontopic :-).

happypaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-17 20:15

Ik ga wel eens in mijn eentje een paar daagjes weg, en dan ook uit eten, ik vind het heerlijk. Je kunt écht aandacht besteden aan je eten, en verder lekker wat mensen kijken. Ik neem wel altijd een boek mee, voor het geval het heel rustig is in het restaurant en/of je niet bij het raam zit om mensen te kunnen kijken.
Het is wel even wennen, en het heeft bij mij een paar keer geduurd voor ik me echt op mijn gemak voelde, maar dat komt vanzelf, echt! :)

Granoek

Re: In je eentje uit eten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-17 20:26

Ik zie dit nu pas, ik heb 3 restaurants samen met mijn familie en hier komen heel vaak mensen alleen. Wij kijken er iig niet meer raar van op :)

Ir111

Re: In je eentje uit eten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-17 09:10

Goed om te lezen TS, ik ben nu wel benieuwd naar je avonturen eigenlijk. :D

Aroha

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-17 20:31

Granoek schreef:
Ik zie dit nu pas, ik heb 3 restaurants samen met mijn familie en hier komen heel vaak mensen alleen. Wij kijken er iig niet meer raar van op :)

Maar dit is binnen Nederland. Ik werd in Thailand wel raar aangekeken. Maar het was ook een vrij luxe restaurant (was er niet vanaf te zien aan de buitenkant :')). Ik heb gedaan alsof mijn neus bloede maar de constante blikken van het verbaasde personeel kon ik helaas niet zo gemakkelijk buitensluiten.. -O-

Vraag me soms af of het in andere landen bv. wel anders gezien kan worden. In steden als Londen zal het wel veel normaler zijn dan in kleinere stadjes in Italië oid. (Tenminste, ik ben in Italië in een klein stadje alleen gaan eten en kreeg daar ook de vraag of ik niet nog op iemand moest wachten :')).

Wel fijn om te lezen dat het vanuit jullie dus wel als normaal gezien word. Ik ga deze zomer waarschijnlijk weer alleen backpacken dus zal er ook dan weer aan moeten geloven.