Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
zillionke schreef:OMG waar ik nu achter kom.. Ik ben zoo dom. Ik was/ben met een jongen bezig van 20; hij is op zich wel aardig maar voel me niet echt tot hem toegetrokken. Een maandje of 2 geleden heb ik met hem afgesproken met een vage vriendin van mij zij heeft een relatie met de beste vriend van die jongen waarmee ik 'bezig' was. Het punt is alleen die jongen praat alleen heel de tijd over seks.. Is zelf nog maagd, stuurt de hele tijd piemelfoto's en ja ik heb een beetje het idee dat hij mij alleen voor zijn ontmaagding wil want verder appt hij mij de laatste tijd ook niet meer. Alleen gisteravond heb ik die vage vriendin vertelt over die jongen van facebook.. En nu appt die jongen mij helemaal niet meer.. Hun (dat meisje en die jongen waarmee ik bezig was) zijn zelfs uit een groepswhatsapp gestapt..
zillionke schreef:Zonnetje81 schreef:Waarom heb ik het idee dat TS niet zo serieus overkomt en de boel loopt te F&cken.
18 en zulke berichten...neh geloof ik niet. Veroorzaakt zelf popcorntime.
Nee, dit is echt..?
zillionke schreef:lieveli schreef:Ik ben hier te oud voor. Sorry.
Ja op een gegeven moment kwam die jongen achter mij aan en ja ben ik er maar in mee gegaan.