Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SVRL schreef:Tuurlijk is goede sex leuk, maar een verijste is dat bij mij echt niet. Sex is een leuke bijkomstigheid, maar geen lijm voor je relatie. Jij, of je partner, kunnen immers om welke reden ook op een bepaald moment niet meer in staat zijn om met elkaar te vrijen. Ik vind dat er genoeg dingen moeten zijn die 2 mensen met mekaar verbinden buiten de sex, zodat je relatie ook kan stand houden als je niet meer met mekaar kan vrijen. Mijn vriend houdt niet van tongzoenen, ik was er gek op, maar ik hou te veel van hem om dit een breekpunt te laten zijn en we houden ondertussen al bijna 16 jaar stand als koppel.
Mandarijn12 schreef:Dus wat jij vooral nodig hebt is goed elektronisch materiaal?
Suzanne F. schreef:Mandarijn12 schreef:Dus wat jij vooral nodig hebt is goed elektronisch materiaal?
Nee hoor, daar heb ik helemaal geen behoefte aan. Ook een reden dat ik geen relatie wil. Dan worden er weer allerlei dingen van je verwacht. Ik kan nu doen wat ik wil, kopen wat ik wil, mijn tijd indelen hoe ik wil, kleden hoe ik me wil, mijn huis inrichten hoe ik wil, eten wat ik wil en zelf bepalen wat ik s avonds doe en in het weekend doe. ik zou een man nodig hebben die precies is hoe ik dat wil en dat kan natuurlijk niet. En dan zou ik me vast weer gaan ergeren
Animal schreef:Als laatste moet een man ook zijn eigen passie hebben. Ik heb meerdere passies en wil de vrijheid behouden om deze uit te kunnen oefenen. Zit niet te wachten op iemand die zelf geen passie of hobby's heeft en zichzelf in huis opsluit en mij daar in mee wil trekken. Mijn vrijheid vind ik erg belangrijk. Daarnaast zijn mannen met een passie gewoon ontzettend aantrekkelijk <
Phoya schreef:Zou het duiken weglaten. Dan maak je veel kans. Wel erg specifiek zo.
lor1_1984 schreef:Die relatie zou voor mij dan weer geen belemmering zijn, zolang alles met open communicatie gebeurd en iedereen eerlijk is naar elkaar.
SVRL schreef:lor1_1984 schreef:Die relatie zou voor mij dan weer geen belemmering zijn, zolang alles met open communicatie gebeurd en iedereen eerlijk is naar elkaar.
Sorry, maar mensen zoals jij maken me ziek. Het is niet omdat 1 partner ongelukkig is, dat de andere dat door heeft. Is je relatie slecht, dan maak je daar eerst een einde aan voor je iets nieuws begint. En wordt je verliefd op iemand die in een relatie zit, dan hou je afstand tot die persoon een net einde aan zijn of haar relatie gemaakt heeft. Besef je wel wat het met iemand doet om bedrogen te worden? Heb het in 2 relaties moeten meemaken en het maakt je kapot voor de rest van je leven, je bent nooit meer in staat om mensen te vertrouwen. En dat allemaal omdat mensen zoals jij geen nee kunnen zeggen tegen iemand die in een relatie zit.
MorganeR schreef:Iemand die accepteert dat ik geen sex wil, dat zou mooi zijn(asexueel). Verder een goede balans tussen interesse tonen (ook eens uit zich/haarzelf iets willen afspreken) maar ook niet te claimerig. Verder ook een eigen hobby/passie inderdaad zoals hieronder beschreven.
__Sannne schreef:Sorry, maar mensen zoals jij maken me ziek. Het is niet omdat 1 partner ongelukkig is, dat de andere dat door heeft. Is je relatie slecht, dan maak je daar eerst een einde aan voor je iets nieuws begint. En wordt je verliefd op iemand die in een relatie zit, dan hou je afstand tot die persoon een net einde aan zijn of haar relatie gemaakt heeft. Besef je wel wat het met iemand doet om bedrogen te worden? Heb het in 2 relaties moeten meemaken en het maakt je kapot voor de rest van je leven, je bent nooit meer in staat om mensen te vertrouwen. En dat allemaal omdat mensen zoals jij geen nee kunnen zeggen tegen iemand die in een relatie zit.
germie schreef:Phoya schreef:Zou het duiken weglaten. Dan maak je veel kans. Wel erg specifiek zo.
Klopt en daar hoort geen sex ook nog bij. Ik behoor tot de 1% van de bevolking met de geaardheid asexueel. Dat is een vrij onbekende geaardheid. Maar het is er echt eentje. Hetero romantisch asexueel. ACE.
Ik hou er in m'n achterhoofd al rekening mee dat ik altijd alleen zal blijven. Is ook niet erg, ik ben zeker niet op zoek. Mijn vrijheden zijn mij heilig. Maar het is niet dat ik zeg, nee, nooit een man. Gelukkig zeggen ze dat er altijd iemand bij je past, je moet hem alleen nog vinden.
Ik ben hem al eens tegengekomen. Maar helaas was ie getrouwd en hoewel ongelukkig getrouwd ga ik niet er op in dan. Eigenlijk ben ik als single natuurlijk nooit fout als ik iets met een man begin, maar ik ben niet iemand die een, ook al is het een slechte, huwelijk kapot wil maken. Misschien ben ik daarin te netjes. Maar ik zou omgekeerd ook geen vreemdgangers accepteren.
Maar ik duik zo veel, als iemand dat niet accepteert, dan krijg je direct: ben je nu al weer het hele weekend ondergedoken? eh ja.![]()
![]()