Reden dat jou relatie uit ging?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

BigOne

Re: Reden dat jou relatie uit ging?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-17 22:48

Even over de 14 en 18 jarige, ik vind het niet zo'n probleem maar wel dat hij haar op een sportclub op pikt. Daar stuur je je kind heen in de overtuiging dat ze daar sporten en veilig zijn en niet gaan rollebollen met de trainer. Een 21 jarige leraar die aanpapt met een 16 jarige leerling word hiervoor veroordeelt.

Faelynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-17 23:02

mijn ex heeft nu ook met een 14 jarig meisjes (hij is 19) niet iedereen is het zelfde, maar omdat ik weet hoe hij is en ik heb haar ook ontmoet zie ik gewoon dat dit fout gaat, zij snapt nog niet wat een relatie is en durft geen nee te zeggen of voor zichzelf op te komen en hij met zijn grote mond kan daar heel goed gebruik van maken. Echt ontzettend fout.

Misschien dat het is sommige gevallen wel goed gaat, maar ik vind dat hij als 19 jarige een verantwoordelijk heeft en ook moet begrijpen dat het niet verstandig is iets te beginnen met een 14 jarig kind, puur omdat de meeste op die leeftijd nog onvoldoende nadenken over waar ze aan beginnen en het meer zien als: kijk hoe stoer ik ben, ik heb een ouder vriendje.

Verplaats je is in de "papa" of "mama" situatie van dat meisje, stel jij bent de ouder, zou je het fijn vinden dat je 14 jarige dochter dan een vriend heeft waar ze mee tussen de zuipende en feestende jongere zit en vervolgens blijft slapen.

proudmama

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-17 23:08

Mijn eerste vriend bleek homo te zijn. Opgevoed in een christelijk gezin wist ik niet eens wat dat was, maar toen hij voor het eerst kennis maakte met mijn ouders, hebben ze mij daarover voorgelicht 8-)
Ik heb het wel over 45 jaar geleden :D
Mijn 2 e vriendje ging vreemd, had ik in het begin nog niet eens zoveel moeite mee, maar het werd steeds erger, dus toch maar uitgemaakt.
Ben nu bijna 36 jaar getrouwd, niet met mijn droomprins, maar bestaan die dan ? :D

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-17 23:14

1ste relatie ging uit omdat hij zo ontzettend jaloers was. 2de omdat ik hem niet leuk genoeg meer vond. Hij was heel uitzichtloos, geen toekomstplannen en bleef maar al te graag opleiding-/werkloos bij zn ouders wonen.
3de heeft maar kort geduurd, uitgemaakt omdat ik ontzettende bindingsangst kreeg. Tot overgeven en paniekaanvallen aan toe.

Nu alweer ruim een jaar samen met mijn huidige geweldige vriend. Geen moment getwijfeld en geen moment last gehad van bindingsangst. <3

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-17 23:19

Het feit dat onze interesses echt totaal van elkaar verschilden, ik steeds meer moest geven en geven ipv geven en nemen. Oh, en hij vond me 'opeens' niet meer aantrekkelijk. Vlak daarna was hij samen met n 12 jaar oudere vrouw (incl 2 kinderen) waar hij had gewerkt (was timmerman).. 1+1=2.
Gelukkig maar, anders had ik mijn paard niet gekocht en had ik mijn huidige vriend misgelopen. Dat zou heel jammer zijn geweest

melissac

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-17 23:36

De eerste heb ik uiteindelijk een punt achter gezet vanwege z'n drugsgebruik en hij kon nooit op tijd komen en kwam altijd wel met zo'n rot smoes van ja ik moest m'n ma daar en daar mee helpen.

De tweede vond een meisje uit z'n klas leuker, had het ook uitgemaakt via een berichtje. Krijg nogsteeds elke maand een berichtje van hem dat hij dom is geweest, dat hij me mist, dat hij wilt praten.
Ik mis het natuurlijk wel maar het is voor mij nu echt even tijd om voor mezelf te kiezen, ik heb al teveel voor andere gekozen en mezelf aan de kant gezet waardoor ik nu gewoon op ben. Het is de bedoeling om iig een half jaar niks met iemand te hebben en daarna zien we wel verder.

Ik ben namelijk ook erg kieskeurig en een jongen die echt voor je wilt gaan die wacht wel op je.

Dawn1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-17 23:46

Ik heb na 6 jaar eindelijk de kracht gevonden om bij hem weg te gaan. Ik werd mishandeld en iedere dag uitscholden, mijn verhaal aan de politie gedaan maar die hebben er nooit wat aan gedaan, hoe bedoel je politie is je vriend -:(-

Tuttebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-17 00:15

Ex 1 vind het na ruim 1,5 jaar nodig om er een relatie naast te starten hij vond het toen het uit was ook nodig roddels te verspringen tijdje dat ik zwanger was.. En ik was toen zijn naar meisje in het te bevestigen om hem schrik aan te jagen

Ex 2 had zeer moeilijke ouders. Verboden hem alles.. Pikten zijn bankpas in. Hij was het weekend thuis ivm opleiding bij defensie maar moest wel het hele ouderlijk huis dan poetsen.. Hij was meer een slaaf en ik gaf daar mijn mening over een toen werd ik verboden

Ex 3 was niet zo heel netjes. Bleek in de drugscriminaliteit te zitten(met zijn vader), had losse handjes en toen hij ook nog vreemd ging heb ik de knoop doorgehakt.

Ex 4 was ziekelijk jaloers en wantrouwde mij zo. Ik was altijd heel eerlijk als ik bv bij een vriend was langs geweest (puur vriendschappelijk) maar dit zorgde zo voor problemen elke keer dat ik maar ging liegen om geen gezeik te hebben..

Nu al aantal jaar alleen een wat moeizame langdurige dates gehad... Maar ergens zal de ware rondlopen voor mij toch?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-17 01:19

Neverland schreef:
Nou, op je 14/15/16 denk je dat je volwassen bent maar later kijk je dan terug en denk je: 'waar was ik mee bezig' :')

Jep. :') Als ik nu ook die boktberichten van mij van toen teruglees... *zakt door de grond*

nenahdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-17 01:53

Bij mij is het nog niet gedaan maar ik ben wel van plan om er een punt achter te zetten.. van zodra ik het over mijn hart krijg. Medelijden..
Ik heb voor hem mijn allergrootste droom willen opgeven: emigreren naar amerika. Nou, dat zet je niet zomaar aan de kant.. Mijn moeder woont daar en ik mis haar enorm en het gaat gewoon niet meer. Het sleept echt al maanden aan dat ik mij niet goed meer voel in de relatie en dat kan ook niet anders dan dat hij dat voelt maar hij wil daar niet aan toegeven, laat staan over praten.. Ik hoop dat hij zichzelf niet in de grond gaat stampen als puntje bij paaltje komt. Hij heeft zoveel voor mij gedaan, echt ongelofelijk.. en dan is het zogezegd allemaal voor niets geweest.
We zijn ook veel te vroeg samen gaan wonen en ik ben iemand die ademruimte nodig heeft terwijl hij mij al wenend opbelt als hij mij 10dagen niet kan zien. Het gaf gewoon altijd al een verstikkend gevoel (nu is hij daar in verbetert, maar dan nog..)
Het gaat gewoon niet meer, ik wil andere dingen in mijn leven. Ik denk ook veel te veel aan dingen zonder hem.
Maar het sleept zo aan.. ben zo bang voor zijn reactie ;(
+ heel die verhuis.. 3/4 wat in dat huis staat is van mij
Visum is ook aangevraagd/betaald/geaccepteerd, onze wegen gaan sowieso scheiden

Asvinia

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-17 06:10

Mijn eerste relatie was een jongen die het nodig vond heel veel aan me te zitten op een vervelende manier, had me het liefste meteen het bed in gekregen en dat zat me niet lekker..

Mijn tweede relatie was gewoon niet te doen.. ze woonde aan de andere kant van het land en ik zag haar maar eens in de maand. Daarbij was ze het altijd met me eens, gaf nooit tegengas en daar kan ik echt niet tegen. Ondanks dat ik nu vind dat ik toen niet echt juist gehandeld heb, waren toen ook echt gewoon jong, moet ik echt iemand hebben die het niet altijd maar met me eens is en dat zo nu en dan laat weten.

MukiwaCobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-17 07:27

Meneer ging liever tijd doorbrengen met zijn nicht dan met z'n vriendin :')
(Hij heeft z'n nicht via mij leren kennen op een paardenbedrijf)

Yvette81

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-17 07:48

In het kort komt het erop neer dat mijn ex en ik ontzettend botsten. Jarenlang. Dus heel veel ruzies om alles.
Uiteindelijk is het uit gegaan.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-17 08:50

xTitanic schreef:
Bij mij is het nog niet gedaan maar ik ben wel van plan om er een punt achter te zetten.. van zodra ik het over mijn hart krijg. Medelijden..
Ik heb voor hem mijn allergrootste droom willen opgeven: emigreren naar amerika. Nou, dat zet je niet zomaar aan de kant.. Mijn moeder woont daar en ik mis haar enorm en het gaat gewoon niet meer. Het sleept echt al maanden aan dat ik mij niet goed meer voel in de relatie en dat kan ook niet anders dan dat hij dat voelt maar hij wil daar niet aan toegeven, laat staan over praten.. Ik hoop dat hij zichzelf niet in de grond gaat stampen als puntje bij paaltje komt. Hij heeft zoveel voor mij gedaan, echt ongelofelijk.. en dan is het zogezegd allemaal voor niets geweest.
We zijn ook veel te vroeg samen gaan wonen en ik ben iemand die ademruimte nodig heeft terwijl hij mij al wenend opbelt als hij mij 10dagen niet kan zien. Het gaf gewoon altijd al een verstikkend gevoel (nu is hij daar in verbetert, maar dan nog..)
Het gaat gewoon niet meer, ik wil andere dingen in mijn leven. Ik denk ook veel te veel aan dingen zonder hem.

Als je het zo op een openbaar forum kan zeggen .. wordt het tijd om eerlijk te zijn tegen je vriend. :wow:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-17 08:57

Mijn eerste relatie ging uit omdat hij het niet helemaal meer zag zitten. Ik ook niet, maar hij kwam er toen het eerste mee. :') Ik ben meer dan 1,5 jaar met hem samen geweest.

Mijn tweede relatie heeft echt nog korter dan een halfjaar geduurd, kwam ook vanuit hem. Voor mij ontzettend onverwachts. Hij kocht nog cadeautjes voor mijn verjaardag en een dag later zette hij er een punt achter.

Mijn derde, langste en meest serieuze relatie is in december 2016 stuk gelopen na ruim 2,5 jaar. We begonnen te botsen toen hij in de zomer van 2016 een tijdje bij mij in huis met mijn ouders kwam wonen. Hij woonde al sinds hij begon met studeren op zichzelf en bij mijn ouders thuis voerde hij plots geen ene reet uit. Toen kocht ik in september 2016 mijn eerste eigen pony en daar was hij fel op tegen. In oktober is het een dag uitgeweest, waarna we besloten om het nog eens te proberen. Dat ging 2 weken goed en viel daarna weer terug in de oude gewoontes (geen interesse of moeite meer doen etc.) Toen in december er een punt achter gezet.

Soms mis ik het wel, niet persé mijn ex maar een vriend. Samen bankhangen, uiteten, leuke dingen doen etc. Aan de andere kant ben ik voorlopig wel genezen van relaties. _O-

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-17 10:18

Mijn laatste relatie ging uit omdat wederhelft had besloten dat hij liever met andere vrouwen in bed wou liggen en wou feesten (want dat kon niet met mij, ofzo). Ondertussen heb ik al een hele fijne en leuke relatie van meer dan een jaar :Y) Bedankt voor die eye-opener!

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-17 10:24

Heb voor mijn huidige relatie, 2 relaties gehad van ruim 4,5 jaar. En beide relaties zijn eigenlijk beetje dood gebloed. Gaf nog wel om ze, maar echt warme gevoelens waren er niet meer. Allebei heel prima kerels en gun ze ook alle goeds van de wereld. Het was het alleen voor mij niet meer. Mijn 1e vriendje van mn 14e-19e, lagen onze interesses te ver uit elkaar. Hij was al aan t werk terwijl ik nog ging studeren. Dat werkte niet meer. 2e vriendje heb ik ook jaren mee samen gewoond, maar eigenlijk vond ik hem denk ik te saai. Super lieve en goede jongen, maar ik vond het op gegeven moment echt niet boeiend genoeg meer en ging compleet mn eigen gang.

Met mijn huidige man nu bijna 5 jaar samen en inmiddels samen een kindje en ook samen een huis gekocht, dus deze blijft :D

Individu

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-17 10:30

Mijn laatste relatie ging uit omdat ik ruzie kreeg met de beste vriend van mijn vriend. Mijn vriend steunde me totaal niet. In tegendeel. Toen ik een stortvloed aan beledigingen en steken onder water kreeg bleef, keek mijn vriend me alleen maar stoer en schaapachtig aan. Ik wilde me niet laten kennen en ben daarna nog wat met hun gaan drinken maar ik was letterlijk kotsmisselijk. Hij had me echt genadeloos de grond in getrapt en de meest erge onbegrijpelijke dingen gezegd. Na die avond heb ik het bespreekbaar gemaakt met mijn vriend en mijn onbegrip geuit over waarom hij daar maar zo dom naar me stond te kijken terwijl zijn beste mattie mij met de vloer gelijk maakte... We kwamen er niet uit. Het idee dat ik die engerd op onze bruiloft zou hebben stond me niet aan. Bah...

2 exen daarvoor... ja, ik ging vreemd :o Was toen wel jong nog en erg impulsief... heb er wel spijt van hoor. En zou zoiets nooit meer kunnen! Zeker niet bij mijn huidige vriend. Die zou echt gek worden, of kapot gaan.

Veseosunce

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-17 10:36

xTitanic schreef:

Vind het kwalijk dat je het wel hier zo op Bokt verteld, maar niet de guts hebt om het te vertellen aan je vriend. Hoop voor hem dat hij het hier niet leest......

BenaLaars

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-17 10:47

Mijn eerste vriendjes voelde ik niks voor, zij wel voor mij en dat was genoeg op dat moment. Toen ontmoette ik een jongen, waar ik voor het eerst in mijn leven verliefdheid mee mocht ervaren. Dat moest van zijn kant wel groeien hoor, dus de rollen waren even omgedraaid :') Maar inmiddels 13 jaar verder en een kindje die binnenkort richting basisschool vertrekt...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-17 10:49

Mijn vorige relatie is uit gegaan omdat mijn ex het nodig vond met zijn ex het bed in te duiken, dezelfde ex waarvan hij keer op keer zei dat hij er ontzettend klaar mee was en niks meer mee te maken wilde hebben nodigde hij uit op die ene avond dat ik een keer niet bij hem was (ik was er altijd), zij had haar enkel lelijk verstuikt in het trappenhuis, hij had een doek met ijs er op gelegd tegen zwelling en zo samen op de bank gaan zitten, ze zou komen om te "praten" zodat ze hem daarna eindelijk met rust kon laten. Mijn ex had 2 banken maar ze zijn samen op 1 bank gaan zitten en zij met haar been bij hem op schoot (voet omhoog tegen zwelling uiteraard), toen zijn ze begonnen met zoenen en toen kon ze ineens wel weer lopen en zijn ze dus in bed beland. Mijn eerste reactie was eigenlijk oke en wanneer dacht je aan mij? Nouja te laat in ieder geval.. :r

Heb daarna zelf jaren met vertrouwen issues gelopen en ook in mijn huidige relatie heb ik daar zeker nog 2 jaar mee gelopen dat ik wel wou maar niet durfde te vertrouwen. Mijn huidige vriend en ik zijn nu 5 jaar samen, ook een keer uit elkaar geweest, dit was omdat we veel ruzie hadden, beide hard aan ons zelf aan het werken waren en er van overtuigd waren dat we niet bij elkaar pasten en dat we op dat moment elkaar alleen maar in de weg stonden i.p.v hielpen, maar na een paar maand zijn we wel weer bij elkaar gekomen dus die tijd hadden we nodig om te beseffen wat we hadden waarschijnlijk.

kwita

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-17 10:53

omdat hoerenbezoek dus niet wordt getolereerd!

BenaLaars

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-17 10:55

kwita schreef:
omdat hoerenbezoek dus niet wordt getolereerd!

:n 8)7

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-17 10:56

M'n vorige relatie ging uit, omdat hij zich als een klein kind gedroeg. Continue gamen en daarbij steeds kwaad worden als het ook maar iets tegen zat. Vloeken, schreeuwen, met dingen gooien. Zijn laptop eens in twee gebroken, afstandsbediening van de tv kapot, z'n drinken over de vloerbedekking smijten.. Mij afsnauwen als ik hem daar op aansprak. We hebben een half jaar samengewoond, waarvan 5 maanden dus die drama. Ondanks gesprekken en ultimatums geen verbetering, dus bye bye :evaw:

Gelukkig nu al bijna 4 jaar samen met een man die wel volwassen is :+:

dromertje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-17 10:58

Veseosunce schreef:
xTitanic schreef:

Vind het kwalijk dat je het wel hier zo op Bokt verteld, maar niet de guts hebt om het te vertellen aan je vriend. Hoop voor hem dat hij het hier niet leest......

Of juist wel, dan weet hij tenminste waar hij aan toe is.