Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
nienke555 schreef:
Vraag me af wat voor leven de persoon die dit doet heeft dat je gewoon jarenlang gaat lopen trollen 
Memories schreef:En let vooral even op de datum... Dit is dus al van 2011, klik vooral door als je wil lachen want er zijn nog veeeeel meer van dat soort topics in zelfde stijl van die persoonVraag me af wat voor leven de persoon die dit doet heeft dat je gewoon jarenlang gaat lopen trollen
Echt, waarom deze persoon nog niet geband is gaat volledig aan mij voorbij...
Memories schreef:En let vooral even op de datum... Dit is dus al van 2011, klik vooral door als je wil lachen want er zijn nog veeeeel meer van dat soort topics in zelfde stijl van die persoonVraag me af wat voor leven de persoon die dit doet heeft dat je gewoon jarenlang gaat lopen trollen

Ayasha schreef:Memories schreef:En let vooral even op de datum... Dit is dus al van 2011, klik vooral door als je wil lachen want er zijn nog veeeeel meer van dat soort topics in zelfde stijl van die persoonVraag me af wat voor leven de persoon die dit doet heeft dat je gewoon jarenlang gaat lopen trollen
Uhm ja, of de trieste waarheid is dat het geen troll is..
Niet al haar berichten zijn zoals deze nl. (hier op bokt)
bigone schreef:En toch, bannen is voor mij niet nodig. Het ligt er soms zo dik bovenop dat het gewoon grappig is en zij/hij doet niemand kwaad. Je hebt soms topics waarbij je je na tien pagina's af gaat vragen of het wel klopt. Bij ts merk je dat heel snel en ergens heeft ze wel een geweldige manier van schrijven, tenminste in het rijbewijs topic.
(Volgens mij is het hier op bokt een zij, maar op fok een hij?
) nienke555 schreef:bigone schreef:En toch, bannen is voor mij niet nodig. Het ligt er soms zo dik bovenop dat het gewoon grappig is en zij/hij doet niemand kwaad. Je hebt soms topics waarbij je je na tien pagina's af gaat vragen of het wel klopt. Bij ts merk je dat heel snel en ergens heeft ze wel een geweldige manier van schrijven, tenminste in het rijbewijs topic.
Precies, ik hoop eigenlijk ook dat hij/zij niet geband wordt(Volgens mij is het hier op bokt een zij, maar op fok een hij?
)
op fok gaat het ook om een zij als ik het topic goed lees.
Mondy schreef:En waarschijnlijk ook moest huilen...