. Ondanks dat wij het financieel konden missen, vond ik het toch belachelijk veel geld. Het is dat het erg goede vrienden zijn, anders waren we niet meegegaan.Ik vind zelf tot 100,00 incl. eten en uitgaan nog enigszins acceptabele bedragen, al blijft het erg veel geld. Ik vind 85,00 excl. stappen en voor hetgeen jullie gaan doen best heel veel geld.
Wij hebben ook een paar vrijgezellenfeesten gehad waarbij we 60,00 - 70,00 kwijt waren incl. eten en stappen.
Bij één hebben we via via een bakfiets geleend voor de aanstaande bruid en zelf op eigen fiets (wel afgewisseld). Bakfiets vol met drinken en lekkere dingen en een fotopuzzeltocht gedaan. Onderweg gestopt voor picknick en hier en daar wat leuke opdrachten. Daarna bij de chinees buffet gegeten en erna naar een schuurfeest in de buurt (vast bedrag en onbeperkt fris, wijn en bier
)Ook een keer een huifkartocht gemaakt met zelf meegenomen picknick, thuis bij iemand in een gezellig aangeklede schuur gegourmet en daarna op de fiets naar het schuurfeest in de buurt.
Een duurdere was buggyrijden in het bos (toch ook wel erg leuk) en daarna een warm en koud buffet op lokatie en eindigen in een discotheek.
Het ligt vooral veel aan de activiteiten en wat je zelf maakt/regelt of wat je allemaal uitbesteed.