Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Goof schreef:Ik heb dat zo niet ervaren hoor, ik vond 30+ nog steeds hetzelfde als 30-. Hoezo moet je je van de ene op de andere dag serieuzer gedragen?'
Ik ben ook echt niet ineens over kinderen na gaan denken. Die wens had ik al niet en dan ga ik er echt niet ineens over nadenken 'omdat ik een bepaalde leeftijd heb bereikt'.

nadine_yvana schreef:Ik heb ook niet t idee van ik moet nu alles doen alhoewel ik wel veel wensen had die nog niet allemaal verwezenlijkt zijn. Als kind dacht ik altijd wel dat ik op m'n 30e gesetteld zou zijn en kinderen zou hebben maar nu ik de 30 gepasseerd ben heb ik daar eigenlijk ook nog niet veel behoefte aan.
The_Cat schreef:Ik heb soms ook moeite gewoon met het feit dat ik ondertussen 25 ben, maar 'niks bereikt' heb voor de rest van de buitenwereld.
Langs de ene kant ben ik best blij met mijn leven, langs de andere kant voelt het alsof er meer moet zijn...
Babootje schreef:ik kan me herinneren dat ik ook het meeste moeite had met 30. Veel meer dan met 40 of 50. Het "afscheid van mn jeugd", zo voelde het. Vanaf die dag moest ik mij serieuzer gaan gedragen, door je leeftijd word je gedwongen over kinderen krijgen na te denken.
Goof schreef:Ik heb dat zo niet ervaren hoor, ik vond 30+ nog steeds hetzelfde als 30-. Hoezo moet je je van de ene op de andere dag serieuzer gedragen?'
Ik ben ook echt niet ineens over kinderen na gaan denken. Die wens had ik al niet en dan ga ik er echt niet ineens over nadenken 'omdat ik een bepaalde leeftijd heb bereikt'.
)
Dan doe ik gekke stemmetjes of ga op het foute uur op Q music helemaal los op Scooter en DJ Paul Elstak. Dan doe ik een poging om wat 'hakkuh' moves eruit te gooien.
Sleeper schreef:Weet je wat pas erg is als je je bedenkt dat je no way geen 25 meer zou willen zijnDan ben je dus echt oud (en hopelijk tevreden)
Ik vind dat erg prettig van ouder worden!
Punz schreef:fiets
Kom kom er nu achter dat ik al dik 25 jaar veel ouder ben dan dat ik me voel...
(50 minner stort nu in....![]()
)
Maar hè
Ben nog steeds een pony"meisje"
zit lekker in mijn vel. Ontwikkel me nu iedere dag weer verder. Doe nieuwe dingen de laatste maanden/laatste jaar. Net als toen. Hihi skieen, buiten europa op vakantie (leuk help
)afgelopen twee jaar best veel naar festivals gegaan, pretparken, heb zowaar een drankje dat ik lust na jaren en jaren van alles proeven en vies vinden.