Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

F_Orumster schreef:Leuk topic! Ik heb niet veel horloges want ik wil alleen de ware
Mijn 'wenshorloge' is een heel mannelijk horloge met maar met vrouwelijke afwerking. Ik vind de horloges waar je het mechanisme kan zien fantastisch, dus echt de tandwieltjes enzo. En dan ietwat vrouwelijker wat betreft bandje en kleur. Als iemand dit al gezien heeft, let me know! Of als je weet waar je custom verzoekjes in kan dienen, is ook welkom!

Aan de achterzijde is de wijzerplaat zichtbaar én leuke extra : ze is windt zichzelf op door de bewegingen die je dagelijks maakt ... fiehie schreef:F_Orumster schreef:Leuk topic! Ik heb niet veel horloges want ik wil alleen de ware
Mijn 'wenshorloge' is een heel mannelijk horloge met maar met vrouwelijke afwerking. Ik vind de horloges waar je het mechanisme kan zien fantastisch, dus echt de tandwieltjes enzo. En dan ietwat vrouwelijker wat betreft bandje en kleur. Als iemand dit al gezien heeft, let me know! Of als je weet waar je custom verzoekjes in kan dienen, is ook welkom!
Zoek niet verder![]()
[ Afbeelding ]
Wel erg prijzig maar als je echt op zoek bent naar 'the one'Aan de achterzijde is de wijzerplaat zichtbaar én leuke extra : ze is windt zichzelf op door de bewegingen die je dagelijks maakt ...

)

Susanne schreef:Een echt mooi horloge, vind ik mijn gouden Omega. Maar die draag ik uiteraard alleen bij nette/speciale gelegenheden. Voor 'gewoon' heb ik er eentje van Kapten&Son, een onwijs leuk en betaalbaar merk (hij was geloof ik €136 euro) en je kunt er allemaal leuke bandjes bij kopen.

wiebke schreef:Ik houd ook van horloges maar door mijn werk in de zorg vond ik een gewoon horloge onhandig. Vooral met het douchen van mensen, handschoenen die niet over mijn horloge pasten.. MAAR ik heb een oplossing gevonden!
[ [url=m/uXE2LU.jpg]Afbeelding[/url] ]
Krijg er veel complimenten over en bijna iedereen vraagt of het klokje het ook echt doet
F_Orumster schreef:mairead schreef:@F_0rumster: Fossil maakt tegenwoordig ook automaatjes:
[ [url=*knip*]Afbeelding[/url] ]
Dit is een damesmodel
Thanks, een hele schone!