Gratis dingen sparen gewoon doen
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
bruintje123 schreef:Ik zie veel berichten staan dan is het je smaak niet meer.
Maar wat koop je dan wat echt smaak moet zijn?
Handdoeken? Als ik eerst blauwe leuk vond wil ik me er later ook wel mee drogen.
Bestek, pannenset dat blijft toch hetzelfde?
) die ik sinds toen bewaard heb tot ik op kamers zou gaan. Dus ik had al borden, paar schaaltjes en theekopjes.
Dingetjes die mn moeder wel kon missen gingen zo met mij mee. Heel veel andere dingetjes heb ik nog gekregen van familie omdat ik op kamers ging, koektrommel, plantjes, fotolijstjes, dat soort dingetjes.bruintje123 schreef:Ik zie veel berichten staan dan is het je smaak niet meer.
Handdoeken? Als ik eerst blauwe leuk vond wil ik me er later ook wel mee drogen.
Sizzle schreef:bruintje123 schreef:Ik zie veel berichten staan dan is het je smaak niet meer.
Nou ja, 15 jarigen kunnen een heeeel bijzondere smaak hebben waar ze gelukkig later overheen groeien

verootjoo schreef:bruintje123 schreef:Maar dan moet je wel trouwen.
Ja, anders heb je dus geen uitzet![]()
Maar 40 jaar geleden, over die tijd had ik het, trouwde iedereen toch wel volgens mij. De trend van het 'hokken' kwam later pas.

Keet schreef:Koop geen elektrische apparatuur ivm de garantiestop dat geld in een envelop en spaar het op tot je het nodig hebt.
De mixer heeft een maand geleden de geest gegeven dus heb ik een nieuwe gekocht...uiteraard weer een phillips

Stofzuiger, waterkoker, broodrooster enzovoorts haha! phormicola schreef:Ik zou alleen spullen sparen als het echt heel mooi is en van goede kwaliteit.
Anders loop je gewoon de tweedehands winkel in wanneer je je eerste huurcontract hebt getekend. Dat kun je dan langzaam aan vervangen met spul dat je echt mooi vind.