Mijn moeder is ook een Bokker
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Aartje schreef:Wij hebben als kinderen mensen.uit het dorp voor de gek gehouden. Dan belde we aan bij mensen.met een.dure auto en dan deden we de bekentenis dat we per ongeluk een steen tegen de auto hadden gegooid. Je zag ze dan gehaast naar hun auto rennen waarop dan een post-it briefje hing met 1 april daarop.
purny schreef:Aartje schreef:Wij hebben als kinderen mensen.uit het dorp voor de gek gehouden. Dan belde we aan bij mensen.met een.dure auto en dan deden we de bekentenis dat we per ongeluk een steen tegen de auto hadden gegooid. Je zag ze dan gehaast naar hun auto rennen waarop dan een post-it briefje hing met 1 april daarop.
Dat kon toen nog. Toen waren de mensen niet zo snel opgefokt. Tegenwoordig kun je dat niet meer doen omdat je voor het minste een klap of een mes tusssn je ribben kan krijgen
. Weet niet in wat voor ongure buurt jij woont maar een mes tussen de ribben voor zo'n 1 april grap? Laat me niet lachen. Ik weet heel zeker dat iedereen in mijn buurt smakelijk zou lachen als kleintjes met zo'n grapje aan komen. Zo messed up is deze generatie nou ook weer niet hoor. Overdrijven is ook een vak, jemig
. Anoniem schreef:Wat een onzin. Weet niet in wat voor ongure buurt jij woont maar een mes tussen de ribben voor zo'n 1 april grap? Laat me niet lachen. Ik weet heel zeker dat iedereen in mijn buurt smakelijk zou lachen als kleintjes met zo'n grapje aan komen. Zo messed up is deze generatie nou ook weer niet hoor. Overdrijven is ook een vak, jemig
.
lieveli schreef:purny schreef:Maar het is wel een soortgelijk voorbeeld. Actueel of niet.
Dan kun je andere reacties ook niet actueel noemen
Maar 'tegenwoordig' zeggen en dan met een voorbeeld van 14 jaar geleden aan komen zetten is niet zo slim.
lieveli schreef:purny schreef:Maar het is wel een soortgelijk voorbeeld. Actueel of niet.
Dan kun je andere reacties ook niet actueel noemen
Maar 'tegenwoordig' zeggen en dan met een voorbeeld van 14 jaar geleden aan komen zetten is niet zo slim.