Bull bars, en daarboven van die brede koeienhoorns. Een vlammenwerper aan elke zijkant, en als themesong 'Mutter' van Rammstein.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lieveli schreef:Ik denk dat niemand die in de spits rijdt dat voor z'n plezier doet. Kinderwagen of niet.
ierusju schreef:Ik kom mensen met kinderwagens echt alleen tegen op plekken waar ze écht in de weg staan. Zoals in de spits in de trein, de metro of de tram. Leuk dat jij en je kind samen aan de wandel zijn, maar je snapt toch hopelijk toch wel dat in een vervoersmiddel waar je normaal gesproken al als sardientjes wordt vervoerd, geen ruimte is voor zo'n voertuig? Maar dat lijkt niet altijd aan te komen blijkt, want na veel proppen komt die wagen toch echt nog in de tram/trein/metro...
Oh en de dierentuin. Kleintjes zijn nog gratis volgens mij, dus die worden dan maar meegenomen. Ik kan het niet altijd op prijs stellen als er dan 5 kinderen rond hun wagens rennen, 3 er nog krijsend in hun wagen zitten omdat ze nog niet kunnen lopen of dat ze de tijgers niet mogen aaien en hun ouders ergens nog kinderen aan het vangen zijn. En dat anderen dan van 10 meter afstand moeten kijken, omdat er drie rijen dik aan wagens staan.
Verder kom ik ze eigenlijk niet tegen.
verootjoo schreef:ierusju schreef:Ik kom mensen met kinderwagens echt alleen tegen op plekken waar ze écht in de weg staan. Zoals in de spits in de trein, de metro of de tram. Leuk dat jij en je kind samen aan de wandel zijn, maar je snapt toch hopelijk toch wel dat in een vervoersmiddel waar je normaal gesproken al als sardientjes wordt vervoerd, geen ruimte is voor zo'n voertuig? Maar dat lijkt niet altijd aan te komen blijkt, want na veel proppen komt die wagen toch echt nog in de tram/trein/metro...
Oh en de dierentuin. Kleintjes zijn nog gratis volgens mij, dus die worden dan maar meegenomen. Ik kan het niet altijd op prijs stellen als er dan 5 kinderen rond hun wagens rennen, 3 er nog krijsend in hun wagen zitten omdat ze nog niet kunnen lopen of dat ze de tijgers niet mogen aaien en hun ouders ergens nog kinderen aan het vangen zijn. En dat anderen dan van 10 meter afstand moeten kijken, omdat er drie rijen dik aan wagens staan.
Verder kom ik ze eigenlijk niet tegen.
Want mensen met kinderwagens mogen geen OV gebruiken
En de dierentuin is toch juist speciaal voor kinderen? Ik ben er iig alleen in m'n kindertijd geweest, als volwassene nooit. Maar als m'n kind groot genoeg is ga ik ee weer heenmet wagen ja
ierusju schreef:verootjoo schreef:
Want mensen met kinderwagens mogen geen OV gebruiken
En de dierentuin is toch juist speciaal voor kinderen? Ik ben er iig alleen in m'n kindertijd geweest, als volwassene nooit. Maar als m'n kind groot genoeg is ga ik ee weer heenmet wagen ja
Mensen met kinderwagens mogen zeker wel van het ov gebruik maken. Alleen mag je in de metro's tussen 7.00-9.00 en 16.30-18.00 geen fietsen meer meenemen. Dat zal een reden hebben. Als je tussen die tijden probeert om een grote kinderwagen mee te nemen, dan kan niemand aan de kant, dus ben ik er een stuk minder van gediend.
In de dierentuin neem je je kind idd mee als die groot genoeg is. Wanneer die snappen dat je op de kinderboerderij de dieren mag aaien en in de dierentuin met je ogen mag kijken, lijkt het me voor die kinderen een stuk leuker. Als je een bende kinderen meeneemt die de 1 nog niet eens halen, denk ik niet dat die zich vermaken.
NatasjavE schreef:Je in de dierentuin ergeren aan kinderwagens![]()
![]()
![]()
Die is echt supergrappig....
En inderdaad, ieder normaal mens reist niet voor de lol in de spits met de trein....ZEKER NIET met een kinderwagen.
verootjoo schreef:En de dierentuin is toch juist speciaal voor kinderen? Ik ben er iig alleen in m'n kindertijd geweest, als volwassene nooit. Maar als m'n kind groot genoeg is ga ik ee weer heenmet wagen ja
Citaat:terrein waar allerlei (vreemde) dieren te bezichtigen zijn
Anoniem schreef:En last but not least; gun de moeder ook wat frisse lucht en sociale contacten. Je wereldje kan soms ineens heel klein en beperkt worden als je (net) moeder bent.
theadora99 schreef:Bij ons mensen met rolstoel ook vaak in de winkel, wacht altijd rustig en roep een kassa bij als het te druk word, maar dat doe ik net zo goed met gewone mensen haha. Enige is dat ik soms aardig probeer te zijn en vraag of ik moet helpen als ze ergens niet bij kunnen op de bovenste plank en ik meteen ongelooflijk afgesnauwd word, sorry hoor ik probeer ook alleen aardig te zijn..
Tiffany schreef:Ik had werkelijkwaar geen idee dat je in de supermarkt (of ervoor, of op de stoep) niet meer mag praten met de medemens omdat ik anders andere mensen frustreer
vonneke schreef:Toch niet zo een met de kinderen dubbelbreed naast elkaar hoop ik? Kijk, een tweeling krijgen, daar kan iemand niets aan doen, maar er bestaan ook gewoon dubbele kinderwagens waar de kinderen achter elkaar zitten en waarmee je niet ineens de hele wereld achter je blokkeert.Had je mij eens moeten zien gaan met een huge tweelingwandelwagen...
Rijen meters breed achter me.
Gillbo schreef:Ooh wat verschrikkelijk kinderwagens in het ov.Kinderen hebben daar niks te zoeken ophokken tot hun 18e, dan zijn ze niemand tot last.
Echwel schreef:Bedenken jullie wel dat deze kinderen later voor jullie AOW gaan zorgen dus een beetje compassie is wel op zijn plaats
Jes schreef:Kinderwagen in de spits in het openbaar vervoer, misschien was moeders ook gewoon aan het werk, heeft haar kind aan het einde van de dag opgehaald en gaat nu ook naar huis (net zo moe als ieder ander alleen kan zij zich niet met een wijntje op de bank storten).
ierusju schreef:Jes schreef:Kinderwagen in de spits in het openbaar vervoer, misschien was moeders ook gewoon aan het werk, heeft haar kind aan het einde van de dag opgehaald en gaat nu ook naar huis (net zo moe als ieder ander alleen kan zij zich niet met een wijntje op de bank storten).
Het is niet alleen vervelend voor de andere reizigers, maar ook voor de moeder/vader zelf. Ik stond laatst op iemand te wachten op het metro station en de moeder die moest zeker 3 metro's laten voorbij gaan, omdat ze er echt niet inpaste. Dat was voor haar ook geen pretje lijkt me.
Brainless schreef:Saskia9 schreef:Ik droeg mijn dochtertje gewoon in de drager of doek. In het begin op de buik en daarna op mn rug. Ideaal,kon zelfs de kruidvat in zo
Maar zelfs dan heb je mensen die zich daar weer mee willen bemoeien.. die mensen heb je overal denk ik dan maar.
Zolang je er maar 1 hebt gaat dat prima, maar met meerdere heb je wel een probleem.
Saskia9 schreef:Mijn oudste liep toen gewoon mee. Maar wanneer het leeftijdsverschil wat kleiner is kun je gaan dubbeldragen,meteen een work out :p
Nee maar dan pak je sneller een kinderwagen inderdaad. Overigens had ik die ook gewoon hoor
c_alsemgeest schreef:Echwel schreef:Bedenken jullie wel dat deze kinderen later voor jullie AOW gaan zorgen dus een beetje compassie is wel op zijn plaats
Aaaah!Daar zijn ze dus voor die kinderen! En ik maar denken dat het nutteloze schepsels waren
Ik heb een iets andere instellingIk werk me te pletter om te zorgen dat ik later voldoende geld op de bank heb staan om niet afhankelijk te hoeven zijn van welke uitkering dan ook.
Er is namelijk nooit een garantie dat het blijft...
IMJ schreef:Dan hoop ik niet dat je afhankelijk wordt van een verpleegster, die je dan mogelijk wel privé betalen kan, maar toch echt 1 van de kinderen van nu is