Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ayasha schreef:proudmama schreef:Er zijn gewoon mensen die met een trage stofwisseling moeten zien op gang te komen, en dat kan heeeeel moeilijk zijn.
Wat ik mij afvraag is kan hij niet flexibel werken. Dus de uren die hij telaat komt langer doorwerken ? Dan is er toch eigenlijk geen probleem meer ?
Hier iemand die echt niet op gang komt. Dan zet je je wekker twee uur vroeger. Heb je tijd genoeg om op gang te komen.
Goof schreef:Maar als hij zijn baan niet gaat kwijtraken en zijn werkgevers nemen er genoegen mee, wat is dan precies jouw probleem?
Hij heeft een baan en krijgt betaald.
Goof schreef:Sjira schreef:Hij ademt 's nachts wel heel raar en zwaar. Maar desalniettemin, ik kom ook op tijd ook al heb ik slecht geslapen door migraine oid.
Vandaar dat ik net al vroeg of hij al een slaaponderzoek heeft gehad. Wellicht schort er echt iets aan.
Sjira schreef:Bedankt voor jullie reacties. Hij is 37 en ik ben 34. Ik ben inderdaad niet zijn moeder, zo zie ik dat ook. We zijn allebei vrij om te doen wat we willen in onze relatie.
Dat van dat verantwoordelijkheidsgevoel en die consequenties die hij niet heeft, ja dat klopt als een bus. Ik wil alleen geen verkeerd beeld van hem en onze relatie schetsen. Hij is een ontzettend leuke vriend en doet ook heel erg veel in en om het huis.
Het klopt dat dit probleem bij zijn werkgever ligt, zijn broer en vader dus. Maar dat is verder ook niet de vraag. Hij moet gewoon veranderen, dit kan niet langer zo. En hij wilt ook echt veranderen, allen het lukt gewoon niet. Het zit er zo ingebakken. Hij is inderdaad veel te lang verwend en is zich er naar gaan gedragen.