Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

of Flessevoetbal
MiniMeLona schreef:Echt jeugdsentiment is voor mij de leider zijn van mijn eigen bende die ik ook "de zwarte hand" noemde, nav de boekjes over dat Rotterdamse jochie, kan niet meer op zijn naam komen. Dat was dus fikkie stoken, rauwdouwen en overal in en op klimmen idd..
purny schreef:Conmander keen!

Suzanne F. schreef:Exitium schreef:Volgens mij ben je zo'n beetje even oud als ik, ik herken letterlijk álles wat je zegt.
1981?

Suzanne F. schreef:Het vele buiten spelen waarbij de zomers altijd heel lang en heel zonnig leken. In bomen klimmen, hutten bouwen. Nintendo Entertainment System met Mario, Duckhunt en Zelda.
Telekids op zaterdagochtend met Harry de Hengst en de Mega blubber power race, later de Movie race.
Tekenfilms zoals Teddy Ruxspin, Dungeons and Dragons, Waterspin Wonderspin, The Freggles, Niks Holgerson, Ovide, Boes boes, Bouli, Seabird, Dommel en Gummy Bears....
Twix heette nog Raider en we dronken Tjolk. En bah wat was die gele vies met die aap erop.
We hadden trolletjes met punkhaar, speentjes aan kettingen en kuifstaartjes.
Raad eens uit welke jaren ik kom?

)
)Janine1990 schreef:melody7 schreef:Mijn zus en ik vingen vroeger vaak kikkers en dan bouwden we daar een zwemparadijs voor
Ik heb met flessen ooit ook muizenvallen gemaakt toen we buiten een muizenplaag hadden bij de konijnen want ik wilde er graag een paar als huisdierUiteindelijk had ik er een gevangen maar toen ik hem in mijn als kooi ingerichte plantenkasje wilde doen zat zijn staart even vast en ging hij piepen dat vond ik zielig dus toen heb ik dat plan maar laten varen.
We maakten 'heksensoep' met modder, gras en bloemen. Vond mijn moeder echt fijn.
We hadden een super gave boomhut waar we altijd een hele tent overheen bouwden en daar ging ik dan een snoepvoorraad in verstoppen in een zelf getimmerd kastje
Zo kan ik nog wel even doorgaan, opgroeien in een dorp is echt geweldig
Wij vingen ook muizen, als huisdier in onze hut! Toen er een dood ging was er nog het plan om 'm te cremeren, maar toen de dag daar was was hij ineens verdwenen![]()
En heksensoep met wormenWormen kan je doorknippen, dan blijven ze gewoon leven...
![]()
Oooh en steenziekenhuisje... Don't ask

Tegen de tijd dat ze uitvlogen legden we er ook vaak een stapel kussens onder zodat ze zacht zouden landen en mijn vader heeft zelfs een keer een stuk muur weg moeten hakken omdat er eentje tussen was gevallen
dalena schreef:De Paardenbende. Hét spel waardoor ik op paardrijden wilde
Ehm... en verder:
-Putt Putt, Pajama Sam, Freddi Fish, Spy Fox
-De Harry Potter spellen! (Gevangene van Azkaban was favoriet)
-Skipper en Skeeto 1t/m4
-Max en het Gele-sokjes-spook
-The Sims (Maar wat was het eng als Magere Hein kwam)
-Barbie Paardrijclub, Barbie Paardenavonturen, Barbie Dierenvriendin
-Rollercoaster Tycoon
-GTA (was mama niet zo blij mee)
-Totally Spies, Barbie films
-Diddl
En nog wel meer dingen die hier in het topic te lezen zijn, haha
Heb hem laatsts nog een keer gespeeld, super leuk!