Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Indestal schreef:Weg verhuizen scheelt al en zelf geen tegen reaktie ook.
Nikass schreef:Nikass schreef:Hoe is dat met je spullen gegaan?
Heeft hij die meegenomen toen jullie uit elkaar gingen of hoe moet ik dat zien?
Ik quote mezelf even: kun je dit nog toelichten ts?
Salora schreef:Mijn dochter is doodsbang van deze man. En niemand luistert naar haar! Ik wil dat hij volledig van omgang word afgezet. Dat hij enkel recht op haar heeft wanneer zij zelf wilt. En niet anders.
Op de manier nu. Deze rechtzaak en hoe mijn advocaat erin staat. Is dat onmogelijk..
Er is eerder een kort geding geweest. Daarin is besloten tot begeleide omgang. Hier stond ik voor nog geen 1% achter. Maar omdat ik dichtklap tijdens dit soort dingen heeft mijn advocaat dit gedaan.
Dat was beter zei ze. Maar de reden waarom dat beter was weet ik niet meer..
Ik heb niet het idee dat zij zich voor 100% inzet..
Een voorbeeld van dit zijn bijv mijm bezittingen. Na haast 2 jaar tijd heb ik nog steeds haast niks terug. Spullen van mijn dochter. Haar speelgoed. Haar kleren. Al haar papieren en dingen.
Al mijn papieren boekhouding diplomas. Mijn bezittingen meubels en oa erfenis. Zelfs dieren!
Wat mijn advocaat hierop zei? Misschien moet je nagaan wat het voor jou waard is. En de dingen je echt wilt hebben een prijs voor bieden om het over te nemen.
Dat is toch van de zotte?
Ik ben nu een dik jaar bezig met de zaak omtrent allimentatie (verplichting van de gemeente. Ik leef liever zonder ook maar 1 rooie cent van hem!!) En omgang.
Voor mijn bezittingen zeur ik al die hele tijd. Wat er al aan gedaan is? Niks..
Nu ben ik met haar op een punt dat er enkel en alleen gebeurt wat IK wil. En gaan we hier binnenkort een zaak van maken..