Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Gypsy schreef:Ik ben er absoluut tegen, partijen die uitkeringen omhoog willen doen kunnen ook niet rekenen op mijn stem. Gewoon werken voor je geld mensen, er is altijd wel wat.
Zelf zou ik altijd wel blijven werken, of dat betaald is over vrijwillig, je hebt gewoon structuur nodig. Je moet iets omhanden hebben en je nuttig voelen anders word je doodongelukkig.
Ayasha schreef:Little_Gift schreef:Hoewel ik zéker geen verkeerde job heb en mijn werk graag doe, zou ik toch ook écht niet zo gek zijn om te blijven werken als het niet moet![]()
Kom op, je vervelen?! Als je elke dag kan doen wat je zelf wil doen die dag? Ik zou eerder uren tekort komen op een dag!
De eerste drie maanden vast wel.Daarna ben ik benieuwd.
Little_Gift schreef:Hoewel ik zéker geen verkeerde job heb en mijn werk graag doe, zou ik toch ook écht niet zo gek zijn om te blijven werken als het niet moet![]()
Kom op, je vervelen?! Als je elke dag kan doen wat je zelf wil doen die dag? Ik zou eerder uren tekort komen op een dag!
Gypsy schreef:Ik ben er absoluut tegen, partijen die uitkeringen omhoog willen doen kunnen ook niet rekenen op mijn stem. Gewoon werken voor je geld mensen, er is altijd wel wat.
Zelf zou ik altijd wel blijven werken, of dat betaald is over vrijwillig, je hebt gewoon structuur nodig. Je moet iets omhanden hebben en je nuttig voelen anders word je doodongelukkig.
Gypsy schreef:Zelf zou ik altijd wel blijven werken, of dat betaald is over vrijwillig, je hebt gewoon structuur nodig. Je moet iets omhanden hebben en je nuttig voelen anders word je doodongelukkig.
Als ik daarnaast niks meer te besteden zou hebben dan zou me dat echt niks uitmaken.