Ashleytjuhh schreef:het bedrijf leert er niks van*zullen ze waarschijnlijk ook niet gaan doen van 1 iemand die dit doet) maar snij je je zelf nou niet heel hard in de vingers?
het kost je veel geld, (de kans dat je wint is denk ik best klein), het staat niet goed op je cv als een moelijk nieuw werknemer gaat bellen over jou.
plus het had je heeel veel tijd en zorgen gescheeld dan had je nu een ww en kun je rustig je studie afmaken en daarna aan een leuke nieuwe baan kunnen beginnen.
Denk je nu werkelijk dat ts geen kans maakt, ik denk het wel. En wat betreft CV , ts is volgens mij bijna afgestudeerd als dierenarts dus zal ze er op haar cv weinig last van hebben. Ik vind haar juist totaal geen moeilijke werknemer, een bedrijf zou personen die negen jaar lang netjes hun werk hebben gedaan gewoon niet zo moeten behandelen. Ook al is er geen werk meer op de oude locatie. Dan hadden ze in overleg met ts voor ontslag en twee weken doorbetaling bvb kunnen kiezen. Op basis daarvan had het bedrijf echt wel een ontslagvergunning gekregen. Het is ts door het bedrijf gewoon onmogelijk gemaakt om haar werk te doen. En daar zal de rechter niet te licht over denken.
en het is niet netjes van de werkgever om het zo te hebben gedaan. maar de werkgever heeft wel ook oplossingen proberen te zoeken maar niet wat de ts wil of kan en het onmogelijk van werk maken is het niet.