Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
bruintje123 schreef:Maar daar gaat het de school dus niet om.
Die verbinden een prijs aan die het meeste heeft opgehaald.
En ik denk dat dat onder andere de vieze smaak geeft voor ts.
Cayenne schreef:Kinderpostzegels verkopen had ik wel een broertje dood aan trouwens
bridgetF schreef:koekjes bakken, snoetjes schminken, rommelmarkt is me allemaal prima. Dan geef ik diensten ipv geld en we hoeven er ook niet bij een ander voor te schooien. Ik ben dus niet, zoals iemand het hier noemde tegen goede doelen!
Ik vind dat sponsors zoeken helemaal niks. Ik weet ook wel dat opa en oma's geen nee zeggen tegen hun kleinkinderen. We zullen best wel een tientje bij elkaar kunnen krijgen. Maar de oudste heeft er geen zin in. De jongste is te jong om het te begrijpen, dus ook niet over gehad.
Is het zo raar dat ik / we nee willen kunnen zeggen? Dat kan toch ook tegen een collectant, dan is er niemand die het stom vind.
pmarena schreef:Zo'n prijs vind ik dan weer totaal geen probleem, van mij hoeft niet iedereen gelijk te zijn, iemand die extra resultaat heeft mag daar best extra voor beloond worden vind ik. Een ander is met wat anders weer beter
Kan me wel voorstellen dat voor sommige kinderen zo'n prijs wel extra aantrekkelijk is om er een sport van te maken om extra hun best te doen, leuk dan toch
Dat gezeik van allemaal hetzelfde prijsje en dat er geen verschil mag zijn tussen kinderen dat vind ik maar flauw gedoe