Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

een echt stukje van het verleden
Ladybird schreef:Ik slaap ook met beer en ik ben 23.
Mijn ouders hebben op mijn 12e mijn beer afgepakt met: je moet nu leren zonder beer te slapen, want hij kan niet altijd mee. heb hem op mn 14e weer gekregen en ik ben net zo hard verder gegaan waar ik 2 jaar daarvoor gestopt was.
Ik heb een tijd gehad dat ik mij er voor schaamde dus op schoolkamp en naar vriendinnen nam ik hem nooit mee en sliep ik eigenlijk minder goed. Nu boeit het me geen klap en gaat ie lekker overal mee heen. De reden dat het mij niks meer uit maakt is eigenlijk omdat de psycholoog een x zei: het is goed voor een mens om met een knuffel te slapen. Dat geeft geborgenheid, veiligheid en rust. Hoe het daarna precies ging weet ik niet meer, maar het was in een periode waarin ik rouwverwerking had.
Het is ook echt mijn beer. Vriendjelief mag hem op zijn hoogst verschuiven. maar voor de rest moet ie er afblijven. Niet mee knuffelen. MIJN
. Vooral als ik snachts wakker word van een enge droom is het fijn, anders durf ik niet meer te slapen
Balou_k schreef:24 jaar en ook schuldig..
Ik slaap standaard met mijn Ijoor, zonder kan ik slecht in slaap komen..![]()
Daarnaast staan er nog wat knuffels voor de sier op de kast.
Mijn verloofde heeft zich hier gelukkig snel in berust en is nu degene die Ijoor in de wasmachine stopt en er dan voor zorgt dat ik voor die nacht een ander knuffelbeest klaar heb liggen.![]()

Ze hebben die jaren erna overal nog gezocht voor een 'backup' maar nergens meer te vinden. Konijn ligt nu nog steeds hier bovenaan het bed, al slaap ik er niet echt meer mee
Wel doe ik 'm voor geen goud weg. Ik verkoop nog liever m'n camera als dat ik Konijn weg moet doen, haha. M'n vriend heb ik er nooit over gehoord, het is mij met Konijn of helemaal niet, geen tussenweg

Courses schreef:Toen ik net geboren was hebben mijn ouders de fout gemaakt mij een knuffel te geven die verder nooit meer ergens te krijgen wasZe hebben die jaren erna overal nog gezocht voor een 'backup' maar nergens meer te vinden. Konijn ligt nu nog steeds hier bovenaan het bed, al slaap ik er niet echt meer mee
Wel doe ik 'm voor geen goud weg. Ik verkoop nog liever m'n camera als dat ik Konijn weg moet doen, haha. M'n vriend heb ik er nooit over gehoord, het is mij met Konijn of helemaal niet, geen tussenweg

Glazen oogjes in combinatie met het ruitje van de wasmachine bleken niet goed voor een ouder wordende beer. 

)