Wat moet ik

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

MarlindeRooz

Re: Wat moet ik

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-17 10:24

Hoe is het nu TS?

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-17 11:22

Heyhey!

Naar omstandigheden eigenlijk best wel goed. :j Ik kan dit geval goed met mensen bespreken, en dat is hartstikke fijn uiteraard. Anderzijds ben ik ook een beetje achterdochtig geworden. Dinsdag kwam ik hem 2x tegen. Eerste keer heb ik hem niet aangekeken (maar wist wel dat er een foto was gemaakt), tweede keer zwaaide hij heel vrolijk naar me. Ik kon dat niet bepaald ontwijken, want ik had de bus die direct achter hem kwam, nodig.
Later heb ik op Facebook een foto geplaatst in een groep, waar hij ook lid van is ivm diezelfde interesse tot op zekere hoogte. En daarop reageerde hij wonderbaarlijk genoeg, positief en aardig. Fijn dat hij normaal doet, kan ik met wat meer zekerheid met het openbaar vervoer. Voelt toch prettiger dan. Maar anderzijds word ik daar ook achterdochtig van _O-
Maar één ding is zeker, tussen ons wordt het absoluut, dikke 100%, niks.

MondyJoker

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-17 12:01

Fijn dat t zo goed gaat toch!! Stapje voor stapje :j

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-17 19:44

Het kan nog erger. Vandaag besloot ik eventjes te gaan fietsen en plotseling hoor ik getoeter. Ja hoor, hij vrolijk zwaaien. Fiets ik door, komt hij weer terug rijden (klinkt heel stalkerig, was het niet, hij was achter een bus aangegaan voor een foto). Weer toeteren. Kom ik hem daarna weer tegen. Stond hij stil op de plek waar ik dus ook foto's wilde maken :')
Even kort gepraat. Hij leek niet boos te zijn, en heeft ook gezegd dat ik zonder zorgen bij hem kan instappen. Hij zei al direct dat hij niet lang boos op me kan zijn. Ik had eerder mijn zorgen uitgesproken, dat ik het eigenlijk heel eng vind om bij hem in de bus te stappen, en dat ik dinsdag ook in paniek was geraakt. Maar volgens hem hoef ik me nergens zorgen om te maken en hij het juist gezellig vindt als ik mee ben

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-17 19:32

Hoe is het nu?

Zag een foto van jou met iemand anders op insta! :oo

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-17 20:37

Ja gaat goed, rust aan mijn koppie. Ook wel eens fijn. Meneer dacht nog even een kans te hebben. Dat idee kreeg ik al, dus heb ik direct gezegd hoe ik erover denk. Toen was die nieeeet blij maar ach, ik heb mijn grenzen gegeven, en nog een kans krijgt hij gewoon niet.

Hahah ja klopt. Een vriend van me en ik hadden een deal. Hij weet dat ik foto's maak dus zei hij voor de grap: nou dan maken we toch eens een foto van ons twee. Dus nou ja als je dat tegen mij zegt, dan doe ik het ook, dus zodoende. Maar er is (nog) niets tussen ons, en weet ook niet of dat gaat gebeuren. Maar was gisteren met hem mee, en vandaag weer wezen chillen, beide dagen mijn ex gespot die gigantisch chagrijnig keek :o

laraxXxemma

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-17 21:45

Hahaha. Fijn dat het beter gaat!

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-17 12:02

Thanks! :o
Ondertussen kan ik het een plekje geven, geen angst voor hem meer en paar goede vrienden om me heen. :)