Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ayasha schreef:Maar waarom zou je iets een duurdere naam willen geven om interesse te wekken? Als mensen dat nodig hebben om interesse te hebben in je, wat heb je dan aan ze?
) heeft echt duidelijk plaatsgemaakt voor het zien van het mooie en leuke in een paard. 

Ik sta gewoon op een pensionstal en buiten dat ik 2 keer per week de paarden moet binnen zetten, hoef ik verder niet te voeren oid dus is 1 keer per dag naar stal meer dan zat. Ik heb het geluk dat mijn vriend paarden wel heel leuk vindt en hij ook zelf aanbied als ik ziek ben of niet kan, om naar stal te gaan. Maar als dit niet zo was had ik het ook prima gered haha. Ayasha schreef:Maar waarom zou je iets een duurdere naam willen geven om interesse te wekken? Als mensen dat nodig hebben om interesse te hebben in je, wat heb je dan aan ze?

Ik vind het bij haar ineens gevaarlijk (voor mezelf niet
) en ze is nu nog maar zes maar ik kan nu al denken: als zij later net zoveel tijd op stal gaat doorbrengen als ik doe....Hellup! Wanneer maakt ze dan huiswerk? Wanneer doet ze alle dingen die je niet doet als je op stal rond hangt?
Hoe houdt ze als puber of net werkende jong volwassene geld over voor andere belangrijke dingen dan paarden? Hoe houdt ze balans tussen hobby en normaal sociaal leven?
die zegt dat als het met mij enigszins goed gekomen is het met haar ook wel gaat lukken
van mijzelf denk ik het nooit, maar ik begrijp heel erg dat andere wel zo denken over andere paarden mensen

) vriend is het gewend. Zijn moeder heeft een paard en zijn zussen hebben ook gereden. Hij vindt ze wel leuk, snapt alleen niet dat het een sport is, maar dat maakt me niks uit! 
Storm schreef:Spijt niet, maar gister wist ik even niet wat ik moest zeggen.
Ik zat bij de grootste klant van het bedrijf waar ik voor werk. Na de geschreven order gingen we lunchen in een restaurant. Daar kwam het onderwerp dieren op tafel. De klant (familiebedrijf, 4 personen) liet duidelijk weten niet van dieren te houden en begon over de vieze haren, stank enz. Toen begonnen ze over Boer zoekt Vrouw en dat gedoe met het paardenmeisje. En ik? Ik hield mijn mond... maar ooit was ik ook zo'n paardenmeisje...
speedfiets_2 schreef:Ik kan me goed voorstellen waarom iemand het niet wil. Al die heisa met die beesten en de kosten. En dan wat ze vaak het ergste vinden het uren lange gebabbel over de paarden.
Nee ik denk dat mijn vriendin het af en toe niet erg zou vinden als ik geen paarden had.
Een ding vond ikzelf wel vervelend tijdens de dating fase. Dat zodra je zei dat je iets met paarden doet men er vanuit gaat dat je zon pennymuts bent. Of een kakkerige dressuurmuts. Nou beide ben ik gelukkig niet.