Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Mocht bij mij wel een beetje vaart in zitten. Yvankaxx schreef:Chantalla schreef:Om het friese gehalte hoog te houden, meld ik me ook als meelezer![]()
Op welke afstand hebben de andere friese bokttinderaars de afstand staan? Ik ben telkens door mijn personen in de buurt heen...
Ik had hem eerst op 50km, maar nu op 35 en ben ook steeds door mijn mannen heenLeeftijd 22-28
van de week maar weer eens gaan swypen. Chantalla schreef:Yvankaxx schreef:
Ik had hem eerst op 50km, maar nu op 35 en ben ook steeds door mijn mannen heenLeeftijd 22-28
Ooh heel normaal dus haha. Hij staat nu momenteel op 20km, tussen 21-27, dus opzich logisch, maar ik ben het gevlieg naar Groningen een beetje zat inmiddels
Wat ver allemaal.. ik begin op 10 km en breidt dan maximaal tot 25 km ofzo uit
Maar zit ook door het hele noorden, dus ook met een kortere afstand kom ik mensen tegen die alsnog ver weg wonen
Merk wel dat Amsterdam een stuk meer knappe mannen heeft dan Groningen
Chantalla schreef:Om het friese gehalte hoog te houden, meld ik me ook als meelezer![]()
Op welke afstand hebben de andere friese bokttinderaars de afstand staan? Ik ben telkens door mijn personen in de buurt heen...
Soms raak ik zelfs door de vrouwen heen maar dat komt omdat ik ontzettend veel links swipe, veel meer dan de gemiddelde man.