Valentijnsdag! Wat heb jij gekregen/ gegeven?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Autumnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 18:29

Ik heb alleen een kaart gekocht voor mijn vriend en die vanmorgen op zijn nachtkastje gelegd voor als hij wakker werd. Tot nu toe geen reactie op gehad :roll: . Vorig jaar had ik een fotolijst in elkaar geknutseld (heel veel werk in gestoken!!) en niks van hem gekregen. Dus dit jaar vond ik het ook wel even goed Hij is niet echt heel romantisch dus ik verwacht er weinig van als ik zo thuis kom. ^)
Mijzelf heb ik getrakteerd op een 6.1 voor mijn project waar ik heel blij mee ben *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 18:31

Mijn vriend heeft een konijntje van Wolliewat gekregen. Konijntje was zijn allereerste huisdier ooit. Toen we net een maandje samen waren heb ik het konijn heel ziek gevonden en hebben we het helaas uit zijn lijden moeten verlossen voor mijn vriend thuis was en afscheid kon nemen. Daarnaast ben ik nu een 3 gangen dinner aan het koken. Hij is pas om 19.00 thuis dus kan rustig doen :)

En wat ik ga krijgen? Nou... Ik denk niets :')

Afbeelding

Deni11

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 18:31

Nymphe schreef:
Ooh wauw wat een verrassing!
Mijn vriend heeft een kaart ontvangen waarvan we niet weten wie die verstuurd zou kunnen hebben.. Op de voorkant staat "Jij bent leuk, mag ik je houden" en binnen in staat "houd dan je e-mail in de gaten. Liefs, T." Heel mysterieus :? Aangezien we beide geen T. kunnen verzinnen behalve mijn oom gaan we ervan uit dat het reclame van een bedrijf is ofzo... :') Heb de codes op de envelop proberen te achterhalen maar helaas wordt ik daar niet veel wijzer van -O- Verder doen wij niks aan Valentijn, behalve dat we vanavond samen eten :Y)

Ik weet niet of iemand al had gereageerd maar bij deze. Mijn pa heeft exact het zelfde gekregen, ook met code voorop.
Waarschijnlijk is dit spam, dus als je ooit een mailtje krijg. verwijderen :j

Anoniem

Re: Valentijnsdag! Wat heb jij gekregen/ gegeven?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 18:36

Ooh, dat konijntje! <3

Ik vind het altijd zo jammer dat mensen zeggen:"Ik hoef niks op Valentijnsdag, want als dat de enige dag is waarop je laat merken dat je iemand leuk vindt, laat dan maar zitten."

Het één sluit het ander toch niet uit? Dat wij óók met Valentijnsdag iets doen, betekent toch niet dat we elkaar de rest van het jaar niet waarderen of uitspreken hoeveel we van elkaar houden. :)

Fee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 18:39

Vind ik ook KbK.
Wij zeggen vaak tegen elkaar dat we van elkaar houden en ik koop wel eens vaker een kleinigeidje. Vind ik met Valentijn dan ook leuk om te doen. Ik vind het dan niet nodig om dure cadeaus te kopen, maar dat is ook ieder voor zich.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 18:41

Wij tonen ook het hele jaar dat we elkaar graag zien. Post its op de spiegel, een briefje hier en daar etc. Daarom zit er ook niet mee in moest mijn vriend niets hebben voor mij vandaag. Hij werkt weer een dag van 14 uur dus ik snap wel dat hij nu wat anders aan zijn hoofd heeft. Ik zie Valentijn als een dag dat je gewoon nog eens extra kunt tonen dat je van elkaar houd en het ideale excuus voor tegen de werkgever te kunnen dat je echt wel eens op tijd thuis moet zijn :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 18:42

Hier wel een redelijk duur cadeau gekocht, maar niet vanwege Valentijnsdag. :)
Puur omdat we vorige maand wegens enorme drukte ons 1-jarig huwelijk niet echt hebben kunnen vieren.
En inderdaad, al is het een kaartje of een doosje chocola of 1 roos of een ontbijtje op bed, gewoon een klein gebaar is toch prima? :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 18:44

Wij hebben aanstaande vrijdag heel cliché een loveshoot :D Stond al langer op de planning, en nu had éen van de fotografen die ik op het oog had een valentijnsactie :D

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 18:44

Hier straks lekker samen burgers halen. :9 Verder heeft hij voor ons een lekker Valentijnsgebakje gehaald. Meer moet dat niet zijn <3

Liefde gaat door de maag :+

_mjwb

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 18:47

Ik ben er twee maanden mee bezig geweest maar hij vindt het super leuk!

Afbeelding
Afbeelding

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 18:49

Wat komen er leuke dingen voorbij hier!
Het hoeft niet groot te zijn of geld te kosten om leuk te zijn.

Ik heb mezelf wat cadeau gedaan, nou ja, mijn hond omdat ik haar vandaag op Valentijns dag een jaar heb.

En op FB nog iets gewonnen voor de hond voor valentijnsdag een emoticon bal met piepje erin, we gaan timen hoelang hij heel blijft.

Afbeelding

little_birdy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 18:50

Totaal onverwacht eeb mooie bos rozen

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 18:55

"we" doen nooit aan valentijn maar manlief kan het op de dag zelf nooit laten <3 en stiekem vind ik dat dan weer wel leuk... <3
Mijn verrassing bestond uit een bos van mijn favoriete bloemen (rozen en wilde bloemen want die ruiken zo heerlijk!) én... Een donut :~Want ook hier gaat liefde door de maag. :)) Vanochtend dus mijn kop koffie kunnen nuttigen met een donut. :9 (ja ik ben gek van donuts. Can't help it. _O- )
Ik las dat meer mensen eten gekregen hebben.. _O-
Ik "verwacht" nooit wat maar als het dan klaar ligt als ik op sta dan smelt ik toch weer <3

Kingeping

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 19:00

_mjwb schreef:
Ik ben er twee maanden mee bezig geweest maar hij vindt het super leuk!

[ [url=m/y0dUCE.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Qx3Y2U.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ohwww lekker en die donuts!!!

dravergekkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 19:05

Hier kwam de post ook onverwachts een bos rode rozen brengen met een lief kaartje eraan <3

Walkure

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 19:06

Awh, dat is nog eens een leuke verrassing!

Mijn vriend is 11 februari jarig, dus hij krijgt van mij eigenlijk nooit wat op valentijnsdag. Soms wat kleins zoals bonbons of iets anders leuks.
Deze valentijnsdag zie ik hem ook niet dus ben bang dat er voor mij niks inzit :')

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 19:08

Hier ook onverwacht een bos rozen en een kaartje :D

Nientsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 19:21

Vriendlief en ik zouden er dit jaar niet aan doen... stiekem had ik vandaag iets voor hem willen halen, ware het niet dat ik vannacht ziek geworden ben... enfin ik thuis ziek in bed en vriendlief moest helaas wel weg, had afspraken. Komt hij thuis, wat denk je, heeft hij toch iets gehaald. Stiekemerd. 4 boeken; thrillers, waar ik zo gek op ben <3 lieffie ook

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
Always & Forever 

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 19:34

Ik ben blij gemaakt met een dooie mus... ;(

Afbeelding

Afbeelding

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 19:35

Niets. Ik heb geen geheime liefde en ik geloof dat er ook niemand stiekem verliefd is op mij

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 19:47

Ik had niet verwacht wat van mijn vriend te krijgen. Het is namelijk 'geldverspilling'.

Ik kom dus nietsvermoedend thuis en krijg de mayonaise in mn handen gedrukt want die wilde hij nog op tafel. Dus ik loop naar de eettafel, staat er een schattige beer, met een roos op mijn bord en daar omheen allemaal kaarsjes! <3

De mayo kon weer terug, hij wilde een smoes om me naar de tafel te laten lopen.

Dan te bedenken dat ik vanmiddag zei; we zijn bijna 1.5 jaar samen, hij heeft 1x kaarsjes aangestoken dus het is zeldzaam als hij die aansteekt :=

Afbeelding

Zelf heb ik hem dit gegeven (kussensloop) :

Afbeelding

RoosDeG

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 20:17

Ik ben net naar de supermarkt gelopen om een doos chocola voor mezelf te halen en een zak chips voor mij en Mn vent.
Kom ik beneden van het op bed leggen van onze zoon staat er een cadeautje op tafel. :)
Kei lief en niet verwacht, heeft hij (de door mij net gekochte) chocolade ingepakt :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 20:19

Wat leuk, al die foto's en verhalen! <3

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 20:21

Niets.
Valentijn is naar mijn mening commerciële onzin. Als je van elkaar houd dan laat je dat toch dagelijks aan elkaar weten?
Daar heb je geen speciale dag voor nodig. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 20:25

Heerlijk om te lezen dit, even het hele topic doorgebladerd :D <3
Ik post vrijdag wel een foto, zodra de foto's van onze loveshoot binnen zijn :D