Fan shirts en uitzet haha.Funkos zit ik nu op 60 denk ik, fanshirts 10 ofzo iets
uitzet gaat ook oke haha Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Fan shirts en uitzet haha.
uitzet gaat ook oke haha
CastaMickey schreef:Mooi, niet alledaagse jurkenheb al een redelijk leuke collectie van een stuk of 30 retro/gala/vintage jurken!
Voor de geïnteresseerden hier een kleine selectie
[ [url=m/Vh6NwO.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/eGoEfK.jpg]Afbeelding[/url] ]

Jemig wat gaaf!
Wauw zeg, ik wil 'later' ook zo'n verzameling!
en om eerlijk te zijn.. Nu ik 1,5 jaar vast werk heb is het ook wel veel minder, 'vroeger' (tijdens studentenjob) ging zo goed als mijn hele salaris daar naartoe
Nu spaar ik veel meer en koop ik ook minder als toen
LOLLYYwood schreef:naast Eskadron sets sparen mijn vader en ik oldtimer (kever) miniatuurswe hebben sinds kort een echte oldtimer kever gekocht in het creme
foto van de sets
[ [url=m/nD5See.jpg]Afbeelding[/url] ]
foto van de kever-verzameling moet ik eens maken

kohtje schreef:Was een heerlijke verkoop he! ik heb mijn eerste 3 jurken gekocht.
Ik spaar hoerenhondjes , engelse hondenbeeldjes.

sans6 schreef:LOLLYYwood schreef:naast Eskadron sets sparen mijn vader en ik oldtimer (kever) miniatuurswe hebben sinds kort een echte oldtimer kever gekocht in het creme
foto van de sets
hier dus ook kastenvol miniatuur kevers en sinds een paar maanden een echte
[ [url=m/eVS8La.png]Afbeelding[/url] ]
CastaMickey schreef:Mooi, niet alledaagse jurkenheb al een redelijk leuke collectie van een stuk of 30 retro/gala/vintage jurken!
Voor de geïnteresseerden hier een kleine selectie
[ [url=m/Vh6NwO.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/eGoEfK.jpg]Afbeelding[/url] ]
sans6 schreef:LOLLYYwood schreef:naast Eskadron sets sparen mijn vader en ik oldtimer (kever) miniatuurswe hebben sinds kort een echte oldtimer kever gekocht in het creme
foto van de sets
hier dus ook kastenvol miniatuur kevers en sinds een paar maanden een echte
[ [url=m/eVS8La.png]Afbeelding[/url] ]

Voornamelijk beeldjes en dan die met haar, geen idee hoe ze heten. Ik heb 2 volledige planken vol met allerlei soorten en maten en uit verschillende landen. Op vakantie neem ik meestal ook een kattenkalender mee. Mijn laptoptas/rugzak heeft een kattenprint, ik heb zelfs kleding met katten erop.. Kussentjes, posters
En natuurlijk 2 echte katten.