Maargoed ik hou wel van een verkleed feestje
of het nou een kleuren thema is of ik als kuise mormoon moet... ik ga ervoor
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Nies_ schreef:Ik snap het probleem eigenlijk niet hoor. Je koopt iets voor een paar tientjes of je leent wat van iemand. Dat je het zelf dan niet prachtig vindt, vind ik er niet echt toe doen.
Goof schreef:Nies_ schreef:Ik snap het probleem eigenlijk niet hoor. Je koopt iets voor een paar tientjes of je leent wat van iemand. Dat je het zelf dan niet prachtig vindt, vind ik er niet echt toe doen.
Dat kan.
Ik ga niet iets aanschaffen voor een receptie waar ik na 2 drankjes weer weg ga.
Ieder zijn keuze toch?
Goof schreef:Nies_ schreef:Ik snap het probleem eigenlijk niet hoor. Je koopt iets voor een paar tientjes of je leent wat van iemand. Dat je het zelf dan niet prachtig vindt, vind ik er niet echt toe doen.
Dat kan.
Ik ga niet iets aanschaffen voor een receptie waar ik na 2 drankjes weer weg ga.
Ieder zijn keuze toch?
Goof schreef:Sannens schreef:Ik vraag me vooral af: Heeft je college dit echt zo medegedeeld tegen jou? Dus heeft je collega gezegd: Ik wil graag dat je komt en de kledingeisen zijn dit...
Of heb je dit via via gehoord?Mogelijk valt het allemaal wel mee en is een gewoon net jasje met een rok tot op de knie ook gewoon goed genoeg.
Dit heeft zij idd exact zo met mij besproken. Het valt dus niet mee en is zoals ik beschreef.
Ik vermoed dat zij idd in een weinig pikante trouwjurk zal lopen. Alles bedekt, lang en niet (te) strak.

.