xxCYNNxx schreef:Ayasha schreef:Herinner me de titel niet meer maar het is een stadje waar er om bovennatuurlijke redenen 10 of 12 kinderen geboren worden, helft meisjes, helft jongens. Allen blond, grijze/blauwe ogen (meen ik) en ze blijken later in de film ook bovennatuurlijke gaves te hebben. Ze zijn bovendien niet erg menslievend. Ik herinner me het beeld dat ze in een rij per twee (steeds jongen-meisje) lopen. In grijze outfitjes dacht ik. Een van de kinderen laat haar moeder mbv haar gaven haar hand in kokend water steken bv...
Ik weet welke je bedoeld....is een oude zwart wit film van...en die jij bedoeld zal de remake zijn uit ik dacht de jaren 90...is zeker NIET children of the corn....maar kan helaas zelf zo ook niet op de titel komen...is idd wel een creepy film, vooral die kinderen zijn erg creepy.
Overigens geldt dat ook voor de kinderen uit Children of the corn hoor, daar niet van, maar dat is niet de film die Ayasha bedoeld
Ze lijken er wel op maar toen ik het verhaal op zocht zag ik dat bij children of the corn geen paranormale gaven voor kwamen. In 'mijn' film hadden ze die wel. Ze konden anderen 'besturen' met hun gedachten. Ik dacht thans dat het ook een verfilming van een boek was. Damn hoe noemt die stomme film weer...

De kinderen praatte onderling ook weinig of niet meen ik.

)
Toen kon je hem waarschijnlijk ook nog helemaal niet volgen
) 
. Had een gordijn met allemaal vakjes en 's avonds zaten daar allemaal enge gremlins in