Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Gucci_ schreef:Ik ben bang ook nog zwanger te zijn misschien, maar hij komt uit ny en is getrouwd, dat geeft mij geen visum naar amerika. (In nl kan ik geen kinderen krijgen, dat geeft alleen maar gedoe met jeugdzorg) Maar ook daar was ik niet gelukkig, het maakt niet uit waar ik ben. Het gevoel is niet te beschrijven, leegte, alsof ik iets of iemand mis/ergens om rouw, maar weet niet wat.
xAlice schreef:Voorop gesteld dat ik het absoluut niet goedkeur om met een getrouwde man naar bed te gaan, maar wellicht is het niet erg handig om iemand die al aangeeft weg te willen uit het leven te vertellen hoe walgelijk het wel niet is wat ze heeft gedaan...
Een schop onder de reet is prima, maar een beetje tact is op zijn plaats denk ik in dit geval
Gucci_ schreef:Ja, ik zeg het telkens wel, maar het lukt echt niet. Ik zie het nut van het leven niet en dat is al sinds 2009. Ook paardrijden vind ik niets meer aan, andere leuke dingen ook niet. Ik krijg geen hap meer door mn keel en wil alleen maar slapen. Ik wil graag rust gewoon, weg uit het leven, maar wil dat mijn familie niet aan doen. En vooral dat anderen niet begrijpen wat ik heb...
Ik ben bang ook nog zwanger te zijn misschien, maar hij komt uit ny en is getrouwd, dat geeft mij geen visum naar amerika. (In nl kan ik geen kinderen krijgen, dat geeft alleen maar gedoe met jeugdzorg) Maar ook daar was ik niet gelukkig, het maakt niet uit waar ik ben. Het gevoel is niet te beschrijven, leegte, alsof ik iets of iemand mis/ergens om rouw, maar weet niet wat.
xAlice schreef:Voorop gesteld dat ik het absoluut niet goedkeur om met een getrouwde man naar bed te gaan, maar wellicht is het niet erg handig om iemand die al aangeeft weg te willen uit het leven te vertellen hoe walgelijk het wel niet is wat ze heeft gedaan...
Een schop onder de reet is prima, maar een beetje tact is op zijn plaats denk ik in dit geval

Cayenne schreef:Justme_Lisaa schreef:Daarnaast, laat ik verder vertellen dat een man je niet gaat helpen om een manege, stal of whatever te kopen voor je. Wellicht een sugerdaddy een idee, maar je moet zelf ook aan de bak voor ervoor.Misschien heb ik er overheen gelezen, maar TS vraagt daar toch ook niet om?
Celiien schreef:Ik denk dat jij gewoon een goede draai om je oren moet hebben hoor.. Sorry, maar met een getrouwde vent iets uitspoken? Nu denken dat je zwanger bent.. Sorry, maar dan heb je iets niet meegekregen in je opvoeding: Van getrouwde mannen/mannen in een relatie blijf je af. En dan zullen er nu bokkers gaan reopen dat het niet alleen TS haar schuld is, klopt. Maar je bent dan in mijn ogen net zo walgelijk bezig.
lieveli schreef:Ik denk niet dat het moeilijk te plaatsen is, ik denk dat veel mensen het verhaal in twijfel trekken Safina. Laat ik er eerlijk voor uitkomen dat ik vorige week met een bokker heb gepb't over dat TS zou zeggen dat ze zwanger is. Haar hele geschiedenis staat vol met rare verhalen en klachten en hulp wil ze niet of neemt ze niet aan.
Ze heeft zelf een voogd gehad en haar zusje is uit huis geplaatst dus dat er daar iets niet goed zit, hetzij misbruik hetzij iets anders, lijkt me duidelijk. Maar aan een dood paard moet je niet trekken en TS doet zelf geen moeite om uit de situatie te stappen. Dit is niet iets wat weken of maanden speelt, maar al jaren.
En als ze echt iets wil veranderen dat wil ik doodgraag helpen en met mij nog wel meer mensen. Maar we gooien er een hoop energie in en het haalt niks uit. Tot ze weer een topic opent met ziek, zwak en zielig.
lifaya schreef:Dat even ter zijde, de man is degene die fout is. TS heeft zich aan niemand gebonden. Natuurlijk is het niet netjesmaar zij heeft wat dat betreft geen verplichtingen, HIJ wel. Maar TS moet echt hulp krijgen, dat staat vast. TS waarom denk je dat je zwanger bent?