Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
de vorige 2 paar vond ik wel beter qua kwaliteit maar ze lopen heerlijk, zit een goed voetbed in en blijven erg mooi. Keet schreef:[ Afbeelding ]
Ik heb deze in het zwart en cognac. Iedereen denkt dat het Allstars zijn
[ Afbeelding ]
Deze had ik vorige winter, maar viel mij de kwaliteit erg van tegen. Zijn dus ook al in de prullenbak beland na 1 winter
. Ik ben op zoek naar zoiets, waterdicht, om mee te wandelen. Daphneeeej schreef:Mawrr schreef:Hoe kan je warme voetjes verkiezen boven ethiek? Snap daar echt niks van.
Zou spontaan ijstenen krijgen van dierenleed aan m'n voeten. Bah.
Ik heb verschillende soorten schoenen geprobeerd maar de uggs werken echt het fijnst tegen de warmte. en het is voor mij niet zomaar warme voetjes, want mijn tenen worden gewoon daadwerkelijk bijna zwart als ik ze niet warm genoeg houdt. Ik wil graag mijn tenen behouden
MarlindeRooz schreef:Ik heb zelf hele oude voor naar de paarden etc... maar nu komt het, mij vriend heeft wel Uggs.
Hij heeft deze:
http://www.djcooper.nl/images/ugg/UGG%2 ... da_LRG.jpg
Heb zelf weinig moeite met het dragen van leer omdat het zo lang mee gaat! Kijk naar mijn clarks die er na 3 jaar nog z.g.a.n. uitzien.
Nann__ schreef:San87, is de Adirondack niks voor jou? Ik ben ook op zoek naar die maar dan in het hoog. Staan niet meer op de site van Uggs dus denk dat ze ze niet meer maken maar in het laag zijn ze ook heerlijk!
.

.
en die hadden ze daar toevallig
Flowery schreef:_San87_ schreef:Hebben jullie ervaring met suedeverf? Mijn zwarte Uggs worden op de neus nogal vaal en dat wil ik graag bijkleuren. Is dat een optie of heb ik gewoin pech.
Ik heb een spray gehaald bij de Nelson voor suede en daar zit zwarte inkt in hadden ze het overMijne zijn weer mooi zwart.
Cerastes schreef:Uggs heeft toch wel een aantal waterdichte modellen?
Ik heb voor op stal uggs kensington, die zijn niet waterdicht maarrr als je ze goed invet met leervet (ik gebruik gewoon die van stal/zadelvet) dan zijn ze wel goed waterafstotend...