Uggs liefhebbers?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Nann__

Re: Uggs liefhebbers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-17 13:50

Keet hoe bevallen die eerste paar? Die staan ook nog op mijn verlanglijstje!

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-17 13:51

Zijn echt heerlijk :D de vorige 2 paar vond ik wel beter qua kwaliteit maar ze lopen heerlijk, zit een goed voetbed in en blijven erg mooi.

Ruby1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-17 13:51

Ik heb ook uggs :)

Heb 1 paar sneakers en 2 paar korte uggs (bailey en fringes)
Ook heb ik handschoenen er van :))

_San87_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-17 14:26

Keet schreef:
[ Afbeelding ]
Ik heb deze in het zwart en cognac. Iedereen denkt dat het Allstars zijn :+

[ Afbeelding ]
Deze had ik vorige winter, maar viel mij de kwaliteit erg van tegen. Zijn dus ook al in de prullenbak beland na 1 winter

Wat zonde van die laatste :oo. Ik ben op zoek naar zoiets, waterdicht, om mee te wandelen.

Zijn ze gevoerd?

Nann__

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-17 14:30

San87, is de Adirondack niks voor jou? Ik ben ook op zoek naar die maar dan in het hoog. Staan niet meer op de site van Uggs dus denk dat ze ze niet meer maken maar in het laag zijn ze ook heerlijk!

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-17 14:35

Daphneeeej schreef:
Mawrr schreef:
Hoe kan je warme voetjes verkiezen boven ethiek? Snap daar echt niks van.
Zou spontaan ijstenen krijgen van dierenleed aan m'n voeten. Bah.

Ik heb verschillende soorten schoenen geprobeerd maar de uggs werken echt het fijnst tegen de warmte. en het is voor mij niet zomaar warme voetjes, want mijn tenen worden gewoon daadwerkelijk bijna zwart als ik ze niet warm genoeg houdt. Ik wil graag mijn tenen behouden -O-

Kijk eens naar de Cha ibiza boots. Ik heb daar 2 paar van en mijn moeder heeft ze ook. Ik vind ze origineler en chiquer dan uggs en daarnaast zijn ze geloof ik een stuk diervriendelijker gemaakt.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-17 14:52

San87: daar raad ik die niet voor aan. Zou voor dat geld naar Dubarry's kijken denk ik voor het waterdichte wandelen

Cerastes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-17 15:36

MarlindeRooz schreef:
Ik heb zelf hele oude voor naar de paarden etc... maar nu komt het, mij vriend heeft wel Uggs. :')

Hij heeft deze:

http://www.djcooper.nl/images/ugg/UGG%2 ... da_LRG.jpg

Heb zelf weinig moeite met het dragen van leer omdat het zo lang mee gaat! Kijk naar mijn clarks die er na 3 jaar nog z.g.a.n. uitzien.

Vind ze wel mooi!!

Cerastes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-17 15:40

Uggs heeft toch wel een aantal waterdichte modellen?

Ik heb voor op stal uggs kensington, die zijn niet waterdicht maarrr als je ze goed invet met leervet (ik gebruik gewoon die van stal/zadelvet) dan zijn ze wel goed waterafstotend...

_San87_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-17 17:17

Nann__ schreef:
San87, is de Adirondack niks voor jou? Ik ben ook op zoek naar die maar dan in het hoog. Staan niet meer op de site van Uggs dus denk dat ze ze niet meer maken maar in het laag zijn ze ook heerlijk!

Jaaa, die vind ik dus echt oerlelijk _O-.

En in principe hoeft het niet waterdicht, maar wel waterafstotend. Ik wandel niet door t water.

_San87_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-17 17:18

Keet schreef:
San87: daar raad ik die niet voor aan. Zou voor dat geld naar Dubarry's kijken denk ik voor het waterdichte wandelen

Dubarry staat ook op de lijst. Maar de voering van Ugg is zo heerlijk <3.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-17 17:20

Ugg inlegzooltjes erin :+

_San87_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-17 17:22

Keet schreef:
Ugg inlegzooltjes erin :+

Mijn hele voet moet in t wol :P.

sauffi

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-17 17:35

Weten jullie nog sites waar je uggs kan kopen? Ik ben opzoek naar de dixi flora light grey. Deze waren vorig jaar op de site van uggs zelf te koop maar dit jaar niet meer. En aangezien ik vorig jaar net nieuwe schoenen had dacht ik dan koop ik deze volgend jaar wel, maar ik kan ze nergens vinden... :(

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-17 17:39

Alleen kleine of grote maten in het congac

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-17 17:49

Ik heb ook 2 paar. 1 paar ui NY dankzij ouders van ex. Middelhoge cognac met 2 knopen aan zijkant en de lage zwarte. Ze zijn echt heerlijk en wil graag nog een paar! Dan grijze oid omheen beetje in kleur te kunnen wisselen.

Schoentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-17 17:51

Hier ook een kleine Ugg addict ;)

Deze voor op stal. Ideaal! Ze zijn heerlijk warm de waterdicht. Heb ze al ruim 3 jaar.
Afbeelding

Verder deze:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En deze gebruik ik eigenlijk alleen in huis:

Afbeelding

Afbeelding

Ik koop ze meestal in Amerika, scheelt ontzettend veel, zeker als je een Ugg store in een outlet centrum tegenkomt.
En in het outlet centrum in Roermond zit ook een Ugg store, scheelt ook ooit behoorlijk wat!

Nou geloof ik niet zo veel van het dierenleed. Ik heb sowieso moeite met alles waarmee Peta aan komt kakken. Ze beweren ook dat een schaap helemaal gehavend is na het scheren. Nou, dat heb ik echt nog nooit gezien. Ook in Australië zal er ellende voorkomen, maar ik geloof niet dat de schapen en dan speciaal de 'Ugg Merino schapen' het slechter hebben dan andere dieren elders op de wereld.
Ugg beweert zelf ook van niet en daar moeten we ze maar op geloven denk ik.
Weet iedereen hoe slecht of goed hun lederen tuig en schoenen het heeft gehad? Ik niet, is ook niet na te gaan. Maar zodra er haar op staat doet iedereen ineens panisch.

Zo heb ik bijvoorbeeld een lamslederen jas met een stuk lamswol aan de capuchon. Heb ik geen moeite mee, want het lam wordt ook voor consumptie gebruikt en huid en haar weggooien is zonde.
Was er toch iemand die de lederen jas heel mooi vond, maar het stukje wol echt niet vond kunnen. Is hetzelfde dier, doos!

_San87_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-17 17:54

Hebben jullie ervaring met suedeverf? Mijn zwarte Uggs worden op de neus nogal vaal en dat wil ik graag bijkleuren. Is dat een optie of heb ik gewoin pech :P.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-17 17:58

Mijn evera's komen uit Maasmechelen, zit ook een outlet. Heb inmiddels maat 43 na mijn zwangerschap :x en die hadden ze daar toevallig :D

Flowery

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-17 17:59

_San87_ schreef:
Hebben jullie ervaring met suedeverf? Mijn zwarte Uggs worden op de neus nogal vaal en dat wil ik graag bijkleuren. Is dat een optie of heb ik gewoin pech :P.

Ik heb een spray gehaald bij de Nelson voor suede en daar zit zwarte inkt in hadden ze het over :) Mijne zijn weer mooi zwart.

_San87_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-17 18:01

Flowery schreef:
_San87_ schreef:

Ik heb een spray gehaald bij de Nelson voor suede en daar zit zwarte inkt in hadden ze het over :) Mijne zijn weer mooi zwart.

Oh dat is nog eens een tip. Even googlen.

Roosje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-17 18:24

Ik ben ook fan helaas zijn ze zo prijzig dat ik geen nieuwe kan kopen, ben dus super zuinig op mijn enige paar nu 2jaar oud en zien er nog vrijwel als nieuw uit alleen wat lichte slijtage aan de hielen van de zool. Heb altijd ijskoude voeten en uggs zijn tot nu toe de enige schoenen waarin ik de kou goed verdraag. In andere schoenen heb ik binnen half uur stijf bevroren voeten.

Ik volg dit topic mochten ze ergens in de aanbieding komen onder de €100 kan ik misschien nog een paar kopen.

Jazzythecorg

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-17 18:25

Ja hier ook een fan. Moet zeggen dat ik de leren het vaakst draag, die loop je ook niet zo uit als de stoffen.
Afbeelding

Afbeelding

_San87_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-17 19:05

Cerastes schreef:
Uggs heeft toch wel een aantal waterdichte modellen?

Ik heb voor op stal uggs kensington, die zijn niet waterdicht maarrr als je ze goed invet met leervet (ik gebruik gewoon die van stal/zadelvet) dan zijn ze wel goed waterafstotend...

Ik lees dit nu pas. De Kensington vind ik mooi, dus als je die netjes vet dan zijn ze waferafstotend? Dat is in principe prima voor te wandelen.

angelax

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-17 19:14

Ik heb ook 3 paar uggs. Heeerlijk in de winter :+:
Vind het alleen wel jammer dat ze door de regen zo kunnen verkleuren en mijn oude grijzen zijn half groen uitgeslagen.

Ik heb nog niemand gehoord over de handschoenen. Ik had een paar en was helaas 1 verloren.. sinds kort weer nieuwe echt de heerlijkste handschoenen die er bestaan. Wel gekocht in de aanbieding want normale prijs is echt belachelijk :=