Las van de week dat er een man was die op oudejaars avond zijn hond mee nam naar de afsluitdijk zodat hij geen last had van het vuurwerk. Kon hij mooi even eruit en plassen en had hij rust.
hier was het overdag al, maar om 18 uur zijn ze alvast begonnen en sindsdien is het niet meer echt stil geweest Soms schiet er ook al flink siervuurwerk de lucht in, dus denk dat het straks om 12 uur flink wat is
ik ben al 2 keer voor het raam gaan staan met een paar flinke boems, en dat was al wel mooi, maar over het algemeen is het vooral knalvuurwerk momenteel
onze hond ligt in de bench te slapen, volgenmij maakt het haar niet zo veel uit. alleen maakt ik me meer zorgen over onze kat.
ik probeer soms toch maar uit het raam te kijken of ik iets zie maar aan de ene kant kijk ik tegen het bos aan en aan de andere kant is het dorp maar daar staat half een huis voor
Ik meld me ook aan! Zit op dit moment in Canada voor stage, en hier is het 8 uur vroeger. Mijn huisgenootje is niet thuis dus ik zit met de top 2000 op standje knallen aan mijn eindverslag te werken. Ik ga straks facetimen met het thuisfront zodat ik toch met familie het nieuwe jaar in kan luiden.
Hier in de stad mag trouwens geen vuurwerk aangestoken worden, en oliebollen heb ik ook nog niet gezien. Heel anders dan thuis haha!
aww die kat, die is wel nieuwsgierig Lijkt me wel apart om in een ander land te zitten ineens in een hele andere tijdszone. Kun je het 2 keer vieren, een keer op eigen tijd en een keer op die tijd