Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Maar dat is ook echt omdat ik achter hun acties sta, als ze dingen gaan doen die mij niet zo trekken zeg ik het net zo makkelijk op. Spots is maar klein en weet bij hun dan ook wel zeker dat het echt naar de grote katten gaat. Verder krijgt eigenlijk geen enkele stichting iets, ook niet op straat, dat doen genoeg andere al

die ik ken en die ik heb gezien. Geen tussenpersonen (m'n zus dan) en zeker weten dat het goedkomt en weten waar het geld voor gebruikt wordt 
Ayasha schreef:Ik ben niet gezond en we hebben het goed maar wat over is gaat in ons huis. Niet naar de villa van een directeur van een goed doel.
Jennyj01 schreef:Ayasha schreef:Ik ben niet gezond en we hebben het goed maar wat over is gaat in ons huis. Niet naar de villa van een directeur van een goed doel.
Maar je zou toch ook niet willen dat de enorme bedragen die er bij die organisaties omgaan, beheerd worden door mensen die daar de capaciteit niet voor hebben? Goeie en kundige mensen kosten geld. De ingehuurde onderzoekers doen het ook niet voor het minimumloon.
is dubbel op. Ayasha schreef:Ik ben niet gezond en we hebben het goed maar wat over is gaat in ons huis. Niet naar de villa van een directeur van een goed doel.
Pharmaceutische industrie is een van de rijksten. Ga je me wijs maken dat die geen geld kunnen vrij maken voor onderzoek?
Ze onderzoeken vooral ziektes waarmee ze kunnen mouw vegen bij de maatschappij. Medicijnen die genoeg helpen dat ze geld op brengen maar niet genoeg dat ze op een keer niet meer nodig zijn.
Jennyj01 schreef:Nou ik vind dat je met deze opmerking heel veel mensen die hun ziel en zaligheid in een organisatie stoppen ernstig te kort doet. Veel directeuren zouden in het bedrijfsleven nog veel meer kunnen verdienen.
Jennyj01 schreef:Ayasha schreef:
Maar je zou toch ook niet willen dat de enorme bedragen die er bij die organisaties omgaan, beheerd worden door mensen die daar de capaciteit niet voor hebben? Goeie en kundige mensen kosten geld. De ingehuurde onderzoekers doen het ook niet voor het minimumloon.
En nu worden er mensen dik betaald die of ook die capaciteit niet hebben of die gewoon bewust corrupt er mee om gaan.is dubbel op.