Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Booooo schreef:Gulpje schreef:Ik vind je username in combinatie met dit topic eigenlijk wel passend
Voor degene die het duidelijk niet snappen.. Het hele gordijn had net als de hoek moeten zijn. De hoeken zijn dus prima, die hangen namelijk een stukje van de grond. De rest van het gordijn is nog veel te lang. Die liggen gewoon op de grond.
Hypericum schreef:Ik hoop dat je ook naar jezelf kan kijken TS, in deze.
Waar komt dat wantrouwen naar je 'vriendin' vandaan? En heb je er met dat wantrouwen wel goed aan gedaan om het toch door haar te laten doen?
Uitspraken als 'misschien heeft ze mijn gordijnen wel gebruikt om te testen' en 'misschien heeft ze niet overal die 15 cm gemeten'.
Dat komt niet over als een fijne vriendschap met vertrouwen, als mijn vriendin zo over mij zou denken zou ik er al heel rap klaar mee zijn. Zoek het dan ook lekker uit.
Booooo schreef:Dreamybol: Hoe weet je dat dat niet de oorzaak is? Misschien heeft ze niet overal 15 cm gemeten, dit is nu ook maar een aanname die je doet.
Vriendin had ook kunnen knippen en afzomen ipv het strijkband te gebruiken. Hypericum schreef:Ik hoop dat je ook naar jezelf kan kijken TS, in deze.
Waar komt dat wantrouwen naar je 'vriendin' vandaan? En heb je er met dat wantrouwen wel goed aan gedaan om het toch door haar te laten doen?
Uitspraken als 'misschien heeft ze mijn gordijnen wel gebruikt om te testen' en 'misschien heeft ze niet overal die 15 cm gemeten'.
Dat komt niet over als een fijne vriendschap met vertrouwen, als mijn vriendin zo over mij zou denken zou ik er al heel rap klaar mee zijn. Zoek het dan ook lekker uit.
Laura82 schreef:Hypericum schreef:Ik hoop dat je ook naar jezelf kan kijken TS, in deze.
Precies dit... Jemig, je gaat er alleen maar van uit dat je vriendin het fout heeft gedaan, terwijl de andere mogelijke oorzaken die aangedragen worden allemaal net zo waarschijnlijk of zelfs nog veel waarschijnlijker zijn. Dikke kans dat die gordijnen gewoon al scheef waren, ik heb die dingen werkelijk nog nooit recht gezien. En het feit dat je gordijnrails aan het plafond hangt zegt ook niets over het feit of ie recht hangt, je plafond is namelijk waarschijnlijk niet recht. Dat is het in de meeste huizen niet...
Maar goed, jij wilt erg graag geloven dat je vriendin het fout heeft gedaan, ondanks dat ze aangeeft zeker te weten overal 15cm te hebben gemeten. Dat zegt meer over jou dan over haar.
, ik verbaas en irriteer mij erover dat je niets wil aannemen van de mensen hier.Booooo schreef:[ Afbeelding ]
Hier kun je het zien. Ze heeft het zelf ook gezien.
Ik geef dit uit handen omdat ik er geen verstand van heb, dus was ik erbij met afspelden, strijken etc nee anders had ik het zelf wel kunnen doen.
Maar als iemand vaker gordijnen heeft korter gemaakt, maar nog nooit met een strijkstrook, ik nog aangeef dat als ze het niet zeker wist of ze het kon ik het naar een atelier zou brengen. Maar als ze dan toch zegt dat ze het wel kan.. Tja
Verzekering weet ik niet of ze die heeft, rechtsbijstand in ieder gebal niet aansprakelijkheid weet ik niet.
.
.
Wat voor de een goedkoop is kan voor de ander duur zijn.
Booooo schreef:Lauraa dan heb je het topic niet gelezen, want korter maken is nu wel een probleem..
En nee ik wil mijn gordijnen niet op de grond hebben liggen.