Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Magrathea schreef:Ik vraag me af: hebben jullie een regeling voor wanneer er iets gebeurt? Bijvoorbeeld over wie er in het huis blijft wonen als het onverhoopt misloopt tussen jullie, en wat er met de inboedel gebeurt?
Bekenden van mijn ouders hadden dat niet en die hebben uiteindelijk een vrij dramatische break-up gehad omdat alles verdeeld moest worden en ze geen van beiden echt ergens recht op hadden, dat is ook niet leuk denk ik...
Darah3 schreef:Dat van alles opgeven herken ik wel. Ik woonde 70 km verderop, mijn werk was 115 km vanuit hier.
Mijn vrienden, familie, sport etc., zijn allemaal nog daar. Hier in het dorp ken ik nauwelijks iemand
Was er wel aan toe, na 20 jaar in dezelfde stad.
kon de originele post over verder weg verhuizen niet vinden op.mn telefoon dus haakte ik op jou in.
:
Zo'n verhuizing kan dus echt enorm meevallen! Voor het maken van vrienden heb je wat geduld nodig, maar met een beetje moeite lukt dat heus wel. Via je werk, hobby of desnoods een topic op [BM] Boktmeetings.Lucia88 schreef:Ik heb wel een dingetje met slapen; ik was gewend een eigen bed te hebben, dat tegen iemand aan slapen is niet zo mijn ding, lig graag op mezelf. Daar probeer ik nog steeds aan te wennen eigenlijk, klinkt raar hea?
We kijken samen op Funda, overleggen al welke keuken we willen, bekritiseren huizen op tv bij huizenprogramma's
Lucia88 schreef:Ik heb wel een dingetje met slapen; ik was gewend een eigen bed te hebben, dat tegen iemand aan slapen is niet zo mijn ding, lig graag op mezelf. Daar probeer ik nog steeds aan te wennen eigenlijk, klinkt raar hea?
Ben ik de enige die dat heeft trouwens?
Many schreef:Lucia88 schreef:Ik heb wel een dingetje met slapen; ik was gewend een eigen bed te hebben, dat tegen iemand aan slapen is niet zo mijn ding, lig graag op mezelf. Daar probeer ik nog steeds aan te wennen eigenlijk, klinkt raar hea?
Ben ik de enige die dat heeft trouwens?
Haha, heel herkenbaar. Ik vond dat geknuffel ook maar niks, terwijl mijn vriend het liefst helemaal tegen me aan geplakt ligt. We zijn inmiddels ruim een jaar verder, en nu pas begin ik er een beetje aan te wennen. Maar ik stuur hem ook nog vaak genoeg weg als hij 's nachts weer eens komt knuffelen.
Caira schreef:Wat een mooie grote stap TS, en ik snap dat het best moeilijk is en je je zorgen maakt, maar er is niets fijners dan je maatje die er voor je is als je thuis komt. En wat er in het verleden gebeurd is hoeft niet nogmaals te gebeuren, ik zou het hem wel vertellen.
Ik win het wel van de meesten qua snelheid denk ik, mijn vriend was mijn toenmalige stalhouder en ik ben blijven slapen en nooit meer weggegaan. Binnen een maand had ik mijn huis opgezegd en dat is inmiddels 10 jaar terug, gaat nog steeds goed.

Melanie_B schreef:3 jaar geleden is mijn toenmalige relatie ook zeer plotseling uit gegaan waarna ik op straat kwam, een oude schuur vond om in te wonen en een heel nare periode heb gekend.. Ik ben bang voor het zelfde..