Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Maar onze pakketbezorger is een hele fijne man. Hij heeft al eens met onze zakken voer voor de dieren lopen zeulen en die achter verdekt opgesteld achter de stoel neergezet toen wij niet thuis waren. Konden onze beessies toch eten 
Een keer kwam ik net thuis toen hij weer terug liep met het zware spul. Hem meteen maar even geholpen met tillen
Hij is inmiddels zo bekend bij ons dat hij de deur open doet, en de pakjes gewoon binnen neer zet
Selka schreef:Meestal zijn wij niet thuis maar gister stond ik toevallig mijn boodschappen uit te laden en trof ik het meisje van de reclamefolders. Hartstikke lief meisje en ik heb haar € 1,50 gegeven. Leek mij prima voor een gratis folder bezorger.
Missie in de week tussen kerst en oud: sticker NEE/NEE halen!
Marjoow schreef:Selka schreef:Meestal zijn wij niet thuis maar gister stond ik toevallig mijn boodschappen uit te laden en trof ik het meisje van de reclamefolders. Hartstikke lief meisje en ik heb haar € 1,50 gegeven. Leek mij prima voor een gratis folder bezorger.
Missie in de week tussen kerst en oud: sticker NEE/NEE halen!
Dus het hele jaar door ontvang je door weer en wind hun folders maar deze periode wil je ze ineens niet vanwege hun kaartjes? Wat flauw zeg...
Ik heb vroeger ook folders gelopen. Dit is in feite je kerstpakket. De gulheid van de mensen waar je bezorgd...
Ik geef wat ik op dat moment aan kleingeld heb, kan 50 cent zijn maar ook 2 euro.

Babsiej schreef:Je komt toch aan de deur en je verwacht toch dat mensen ook open doen voor je? Ik heb geen zin om voor al die bedelaars de deur open te doen. Niet voor bedelaars van de krant, niet voor bedelaars met een collectebus, blijf allemaal gewoon weg![]()
Dat kaartje kan net zo prima door de brievenbus als je geen geld verwacht.
Voorheen had ik ook een sticker dat je niet mocht bedelen alleen na mn verhuizing heb ik deze nog niet geplakt. Moet er maar weer komen
Die fijne kerst lukt prima zonder dat vreemden mij dat toewensen. Ik wens iedereen een hele fijne kerst maar dat hoeven ze niet aan mijn deur ongevraagd te verkondigen. Doe dan gewoon dat kaartje in de brievenbus. Maar das de bedoeling niet, want je verwacht er toch een centje voor.