Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
JoycexEnya schreef:Ik werk in een supermarkt en zijn 1ste en 2de kerstdag gesloten
Oud en nieuw werk ik er niet. Oudjaarsdag misschien naar tinkerhandelstal waar ik werk, maar dat weet ik ook niet of ik dan moet komen. Dat is van 09.30 tot 13.00
beide dagen de avonden, dus vanaf een uur of vijf. AniekR schreef:Ik zou eigenlijk kerstavond werken, maar dat is verschoven naar een 8.00u - 16.30u dienst. Eerste kerstdag werk ik van 9.30u - 18.00u.
Had er rekening mee gehouden dat ik 2de kerstdag ook zou werken, maar die ben ik nu niet ingeroosterd. Ga alleen op eerste kerstdag nog wat eten met m'n moeder, dus niet zoveel te doen die dag.
Staat nog in de planning morgen even een mailtje naar collega's te sturen die wel moeten werken die dag. Zit anders toch een beetje thuis kerstfilms te kijken (wat ik ook erg leuk vind hoor), terwijl er misschien collega's zijn die graag bij hun familie/kinderen willen zitten. Dan heb ik net zo graag een andere dag die week vrij.
Nieuwjaarsdag heb ik me nog bij laten schrijven voor een dienst van 17:00u - 22:00u, aangezien we die dag ook tekorten hadden (vroeg op de dag leek me toch niet zo goed idee)
Ik werk op een technische helpdesk, 365 (heel soms 366 ^_^) dagen per jaar geopend. Hiervoor werkte ik in de kroeg, dus ben gelukkig wat gewend
JoycexEnya schreef:De ah in mijn wijk. Ik werk in de stad ( we hebben dus 2 ah's)
Is beide kerstdagen open. Nou ik zou echt niet willen werken dan hoor. Vraag me af of er mensen komen
Emmaa_ schreef:JoycexEnya schreef:De ah in mijn wijk. Ik werk in de stad ( we hebben dus 2 ah's)
Is beide kerstdagen open. Nou ik zou echt niet willen werken dan hoor. Vraag me af of er mensen komen
Ja hoor, heel veel zelfs. Ik heb eerst in Almere in de supermarkt gewerkt en daar was het een mix van mensen die geen kerst vierden en dus gewoon hun dagelijkse boodschappen kwamen doen, en een hele hoop mensen die toch nog iets vergeten waren en bij de voorbereiding ineens bedachten dat ze nog een tripje naar de supermarkt moesten maken. In Utrecht hadden we vooral mensen uit de eerste categorie
SuperAssie schreef:Kerstavond, eerste kerstdag, tweede kerstdag, oudjaarsavond en nieuwjaarsdag. Jep ik ben van de partij![]()
Als ik een béétje geluk heb kan ik op eerste kerstdagnog wat restjes van het kerstdiner thuis meepikken aangezien ik dan ochtend/dagdienst heb. Maar ik ga er eigenlijk van uit dat ik toch wel weer moet blijven en dus 0,0 feestdagen heb dit jaar. Leuk hoor.
tinker_sally schreef:Na 13 jaar werken heb ik dit jaar kerstvakantie.
Bedrijf is dicht van aankomende vrijdagavond tot 2 december.
Werk in een notenfabriek.
Hiervoor werkte ik in een bakkerijen daar was het oudjaarsdag een volle dag werken en tweede kerstdag een aantal uur.