Super gelukkig met huidige vriend!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jeika

Re: Super gelukkig met huidige vriend!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 22:06

wat fijn ts! ik ben dan nog lang niet volwassen en ik heb nog lang geen vriend, toch kan ik me voorstellen dat je super blij bent! ik hoop dat het nog vele jaren zo positief blijft voor je! :) topics waar mensen blij zijn zijn leuker dan topics waar mensen boos zijn/verdrietig zijn/gefrustreerd zijn, niet?

Taucha

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-17 09:37

Jeika schreef:
wat fijn ts! ik ben dan nog lang niet volwassen en ik heb nog lang geen vriend, toch kan ik me voorstellen dat je super blij bent! ik hoop dat het nog vele jaren zo positief blijft voor je! :) topics waar mensen blij zijn zijn leuker dan topics waar mensen boos zijn/verdrietig zijn/gefrustreerd zijn, niet?
kijk een gup die het tenminste al door heeft! Jij komt er wel Jeika! +:)+

:)* Voor de relpenny's met strakke pantys en strings; neem eens een voorbeeld aan haar en geniet van de positieve dingen die je tegen komt op internet of waar dan ook. Wordt het leven een stuk leuker van {:}

plutolover

Re: Super gelukkig met huidige vriend!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-17 09:50

wat leuk een keer een topic met geen relatie problemen.

Fijn ts dat jij je vriend heb gevonden, na wat donkere tijden omtrend de scheiding. Ik zelf ben ook nog steeds heel gelukkig met mijn vriend. Al 3.5 jaar samen, is niet lang maar voelt wel al veel langer.

xPabloBokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-17 10:45

Taucha schreef:
Jeika schreef:
kijk een gup die het tenminste al door heeft! Jij komt er wel Jeika! +:)+

:)* Voor de relpenny's met strakke pantys en strings; neem eens een voorbeeld aan haar en geniet van de positieve dingen die je tegen komt op internet of waar dan ook. Wordt het leven een stuk leuker van {:}

*Jucht naar Jeika* zo kan het dus ook *\o/*

TS ik ben blij dat je nog steeds zo gelukkig bent. Dit topic getuigt voor mij in ieder geval dat je er echt bij stil staat wat je hebt. Zouden meer mensen moeten doen. :)