Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bellatrix schreef:hé das leuk beschuit van m'n pa z'n werk in je pakket!!!Ik heb van mijn ene baas een theepakket gekregen.
2 theeglazen, sinaasappelsap, cold brew tea, soort biscuit, beschuit, pompoenbroodmix, honey spoon, schaaltje, bananenchips, zwarte bessen confiture en een broodplank.
Van de andere een krans en een mand met wat eten erin. (koek enzo)
[ [url=m/gicLlM.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/hVS5ME.jpg]Afbeelding[/url] ]
_l_amanda_l_ schreef:Vandaag ook mijn kerstpakket gehad
Elk jaar altijd een "boodschappendoos", werk in de schoonmaak en ze maken er elk jaar weer een mooi pakket vanGeen "aparte" dingen, maar veelal bruikbare (en lekkere
) producten.. Dit jaar:
[ [url=m/ua1K2k.jpg]Afbeelding[/url] ]
zoute pinda's, augurken, zilveruitjes, ketjap, groentensoep, bosvruchtenthee, knäckebröd, vruchtenjam, kroepoek, chips, poedersuiker, chocolademelk, slagroom, mix voor pannenkoeken, mix voor appeltaart, mienestjes, satésaus, mix voor bami, vruchtenhartjes, reep chocola, spritsen... Voorraadkast weer volBen er weer blij mee!
Mintgroen schreef:Het is geworden.. een VR bril van karton met een code om wat uit te zoeken op internet. Normaal zaten daar cadeaubonnen tussen, maar nu niet. Ik heh mijn man wat uit laten zoekenEen bureau organizer en een setje steakmessen
Sincere schreef:Mintgroen schreef:Het is geworden.. een VR bril van karton met een code om wat uit te zoeken op internet. Normaal zaten daar cadeaubonnen tussen, maar nu niet. Ik heh mijn man wat uit laten zoekenEen bureau organizer en een setje steakmessen
Vond het best wel jammer dat de cadeaubonnen er uit zijn!
Al begrijp ik dat wel hoor, met de V&D vorig jaar was natuurlijk geen succes
RaafSmits schreef:Krijg een dertiende maand....
Ik mis "de doos" waarmee je steeds meer mensen ziet slepen, maar dat weegt niet op tegen de klinkende euro's.