Iets anders bedenken vind ik echt heel erg moeilijk eigenlijk.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Fortitude schreef:Dat een ontzettend moeilijke vraag! Ik zou oprecht het antwoord niet weten.
Wel mooi om dit allemaal zo te lezen.
Vind het ook een mooie vraag om over na te denken, eentje die me toch weer keihard met de neus op de feitend drukt; als 25 jarige heb Ik nog altijd geen flauw idee die ik ben!
geerte schreef:Fortitude schreef:Dat een ontzettend moeilijke vraag! Ik zou oprecht het antwoord niet weten.
Wel mooi om dit allemaal zo te lezen.
Vind het ook een mooie vraag om over na te denken, eentje die me toch weer keihard met de neus op de feitend drukt; als 25 jarige heb Ik nog altijd geen flauw idee die ik ben!
Ik ben je hier op bokt een paar keer tegen gekomen en volgens mij ben jij een echte doorzetter.
OsMo schreef:Er is een tijd geweest dat ik deze vraag niet had kunnen beantwoorden. Toen dacht ik ontzettend duister over mezelf. Toen waren mijn hart en gedachten vol duisternis.
Soms ploppen er nog wel eens van die duistere stemmetjes op die zeggen dat ik niets ben maar ik weet nu dat ze niet gelijk hebben.
Ik geloof nu dat ik mooi was al op het moment dat ik werd geboren, ik kon nog niets, presteerde nog niets en was totaal afhankelijk.
Wat er daarna ook op mijn levensweg heeft gepasseerd heeft daar geen verandering in gebracht.
Want mijn mooi zijn is niet afhankelijk van...............
Hoe ik ben opgegroeid, wat ik wel of niet heb bereikt, waarin ik wel of niet ben getalenteerd, of ik wel of niet wat presteer en of ik wel of niet goede eigenschappen heb.
Ik ben mooi gewoon omdat ik uniek ben![]()
Ik heb een unieke DNA, er is niemand met 100% dezelfde uiterlijke kenmerken, er is niemand 100% vergelijkbaar met mijn karaktertrekken en niemand vergelijkbaar met de talenten die ik bezit.
Ik ben mooi gewoon omdat ik waardevol en kostbaar ben en daar hoef ik niets voor te doen.
En dit geldt ook voor een ieder ander hier op het forum
rockwitch schreef:Euh pff wat een mooie maar lastige vraag. Stom eigenlijk.
Maar ik weet het niet echt.
Het enige wat ik zo gauw kan bedenken is dat ik een mooi mens ben door de gigantisch grote liefde voor mijn zoontje. Zou alles voor hem doen.