Vader niet in beeld.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

LinsxDot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-16 20:09

Bij mij is er ook een update maar ga ik niet hier neer zetten!

Even vergeten te qoute maar fijn dat rechtzaak achter de rug is en hoop dat je snel hersteld en bij je oma tot rust komt tot je je eigen plekje hebt gevonden!

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-16 22:25

Wat een heftige verhalen hier
Ik hoop dat jullie al die tijd wel een liefdevolle relatie hadden en hebben met jullie moeder (of verzorgers) <3

PortRoyal

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 12:50

Mijn moeder is toen ze zwanger werd in de steek gelaten en heeft mij alleen opgevoedt. Mijn vader wilde mij niet en wilde dat mijn moeder abortus liet doen. Dit wilde ze niet. Ik heb mijn vader nooit gekend en weet niet eens zijn naam.

Babeth

Re: Vader niet in beeld.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 18:31

Ik heb een lange tijd een slechte band gehad met mijn vader. We hebben langere tijd geen contact gehad. Dat kwam meer van mijn kant uit nadat hij me voor de zoveelste keer liet zitten. Nadat hij mij met kerst en oud en nieuw weer liet zitten omdat hij liever uit ging, heb ik het contact gestopt. Nu hij opnieuw gescheiden is hebben we weer goed contact. Hij doet zijn best en staat weer voor me klaar. We hebben nu een betere band dan we ooit hebben gehad.

Kingeping

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-16 15:09

Bij mij dreigt het nu flink verkeerd te gaan tussen mij vader en mij...
Ik ben al een hele poos opzoek naar een stukje land waar ik mijn paard prive op kan zetten met een vriendin ofzo..
Mijn vader wou ook wel erg graag mee doen en dat leek mij super!

Een aantal weken geleden kreeg ik te horen dat er een stuk land was opgezegd en er weer te huur kwam, ik ben er gelijk achteraan gegaan om achter het telefoon nummer te komen van deze verhuurder.

Door mijn ADD en een naar verleden heb ik een angststoornis ontwikkeld en vind ik het eng om met onbekende mensen contact te leggen en heb dus mijn vader gevraagd om dit contact te leggen en dit samen met mij verder op te pakken.
Zo gezegd zo gedaan, we hebben na het eerste contact het verder samen opgepakt.

Nu kregen we afgelopen week te horen dat wij het land mochten gaan huren, super tof, ik was heel blij!! :D
Het gaat hier om 1,5 ha land, hoog en droog, met inloopstal en bak.
Mijn stiefmoeder gaf ook aan dat ze er misschien wel bij wou komen staan, nou prima want dat is de vrouw van mijn vader.

Toen kwam het overleg hoe gaan we dit aanpakken.
Mijn stiefmoeder had het al helemaal bedacht en ik kon er niet meer tussen komen.
Er werd voor mij erg veel roet in het eten gegooid en ik had niets meer te zeggen, mijn vader zei er niets van.
Alles duidde er op dat er geen vriendin bij ons op het land kwam, terwijl dat wel de bedoeling was.
Ik heb ook duidelijk gezegd dat ik het hier niet mee eens ben en toen kreeg ik over me heen van mijn stiefmoeder: Dan kom ik er niets te staan en dan ontneem jij je vader een eigen paard!

Verwijten die niet eens van kracht zijn, uiteindelijk ben ik maar akkoord gegaan met als er na de zomer nog genoeg te eten is met 3 paarden mag jou vriendin er bij komen.
Na een nacht piekeren en nadenken dacht ik stik er toch in, je wilt niet dat die vriendin van mij ook komt en jij bent straks van mening dat er te weinig te eten is voor 4 paarden.

Dus ik heb mijn vader een berichtje gestuurd:
Ik vind dat die vriendin van mij er gewoon bij mag.
4 paarden in een prima aantal en zo hebben we beide water bij de wijn gedaan.
Dan heb ik ook iemand daar, zoals jullie elkaar hebben.
Ik wil gewoon niet zonder vriendin.
en ik ontneem jou helemaal geen paard, laat dat even duidelijk zijn en dat laat ik me ook niet meer zeggen (ik heb me er vandaag erg boos om gemaakt dat dat gezegd is)
Het moet gewoon leuk zijn, niet alleen voor jullie maar ook voor mij.
Sorry dat ik gisteren zo uitviel, maar ik had me er heel iets anders van voorgesteld en dat wij dit meer samen zouden doen en voor mijn gevoel werd er gisteren veel roet in het eten gegooid omdat ik dacht dat Nanneke (stiefmoeder) wou weten wat de bedoeling zou zijn en of ze er dan bij wilde staan.
Nu heb ik meer het idee dat de rollen omgedraaid zijn terwijl ik dit al zolang probeer en me er zo voor in gezet heb.

Ik kreeg een berichtje terug met een naar nasmaakje en ik vertrouwde het niet en ben maar naar mijn moeder gegaan om het te vertellen.
Ze had mijn vader aan de telefoon gehad en hij heeft gezegd tegen mij moeder:
Dat hij alles heeft gedaan om het stuk land te krijgen en dat hij de persoon is die het stuk land heeft gekregen en als ik het er niet mee eens ben, dat het dan jammer voor mij is.
Mijn moeder heeft eerste gezegd ik wil hier niet zoveel mee te maken hebben, maar zover ik weet zouden jullie dit samen doen en dat dit daar totaal niet oplijkt.

Ik werd erg boos, verdrietig, gekwetst en zat vol onbegrip.
Hoe kan hij mij dit aandoen??
Ik voel me gewoon verraden door me eigen vader ;(

Deze ochtend heb ik hem nog aan de telefoon gehad en nog even gemeen..
Ik heb hem gezegd dat ik niks meer met hem te maken wil hebben, dat hij mijn vader niet meer is en dat ik hem nooit meer zal vertrouwen.

Mijn woede komt uiteraard niet alleen van dit, in het verleden heb ik hem vergeven maar ik ben nog niets vergeten.

Ik voel me nu alleen maar in de steek gelaten door hem en zit helemaal vol onbegrip...

Of ik hier goed aangedaan heb,, geen idee?
Het voelt niet goed, maar dat doet het nooit volgens mij :?

Sorry voor het lange verhaal en misschien niet duidelijk, maat ik moest even mijn ei kwijt -O-

LinsxDot

Re: Vader niet in beeld.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-16 15:15

Snap idd ook niet als je van te voren als aan geeft dat er vriendin bij komt en je stiefmoeder zegt dan kom ik er ook bij prima hoe meer zielen hoemeer vreugt en dan ineens ons land en je vriendin komt er niet bij dat is idd erg raar en zou ik ook niet leuk vinden! Zolang er goede regels zijn en met elkaar besproken kan het toch oom prima!

AmyJamess

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-16 15:18

Wat een verhalen allemaal :(:)
Zelf heb ik geen ouders meer.
Al 10 jaar geen contact met mijn moeder. zelf voor gekozen, zij heeft duidelijk laten weten dat ze niks meer met haar eigen kinderen te maken wou hebben.
Helaas vader 5 jaar geleden onverwachts overleden waar ik wel een goeie band mee had.